Tuesday, March 24, 2009

tekanan lagi?

adibah dlm komen dia smlm berkata :
lamanye tertekan nok...
harus tu berkata sb aku tak update seharian kan? kan? hikhikhik.

biasanye aku akan buat few entries nite before dan akan save kt draft. pastu pepagi buta sblm start keje aku bukak, tgk2, edit2 kalo nak dan auto publish.

tp smlm seharian tenet kt opis adalah mcm haremmmm. aku siap gaduh2 ngan org streamyx. takmo ngaku tuh streamyx prob. dia kata kt johor takde prob. sekarang kt area pantai timur je ada masalah. sudah laaaaa.


dan pastu balik keje kepala aku adalah tingtong, idung meleleh kesan dr bersin2 aritu mcm nak kena flu dan badan panas. harus laa malas ngadap leptop.

so baru pg ni nak hapdet. kena wat auto publish siap2 nih. kang tenet cam harem lagik kang. itulah dia tekanan aku smlm nok.

gituuuu...

4 comments:

Anonymous said...

cuba la buat tekan tubi, tengok leh hilang tak tekanan? cuba laa

linn said...

halamek...nak tekan tubi cemana. nak angkat badan sendiri pun tak larat lerrr. berat sgt wooo.

adibah said...

takmo ngaku tuh streamyx prob. dia kata kt johor takde prob. sekarang kt area pantai timur je ada masalah. <--- mana tau pantai timur ada masalah streamyx ni? hiks!


*larikkkkkkkkkkkkkkkk

linn said...

org streamyx tu laa yg ckp. kalo tipu depa tipu laa haku nih. mek mana lerr tau. bukan keje telekom nok.