Monday, March 30, 2009

yahuu...dpt pc baru

aku dpt pc baru kt opis.

thanks to anum sb pc dia dah korap dan takleh di repair. so bila dia punye pc dah takleh repair aku dgn senang hati bg pc aku kt dia. yg baru aku amik laaa ngehngeh.


hahaha...mcm kejam je. tp biasa laa pc dia bukan ada file besar sgt. dan aku lebih memerlukan apa. ada ala2 hitler disitu kan hiks. tp pc lama aku pun takde laa tua sgt. ehh..aku masuk2 sini dah dpt pc lama tu. tak best taw!

so since jumaat ptg dah berjaya menggunakan pc baru. punye laa berkobar2 smpai tak tunggu pun mek IT pasang, buat sendiri tuh! nak install porgram pun kalo mek IT bz aku bersedia je utk buat sendiri. tp sib baik mek IT buatkan :p.

semangat ok nak keje guna pc baru. buat keje lain pun semangat. keje blog lerr hikhik. bukak blog nampak beso jerr. iskk sib baik lerr aku dok bilik sensorang kan. kalo dok luar harus bos nampak screen pc aku dulu dok wat keje haremm.


punye jakun tu siap mcm sayang sgt nak tinggal pc ari jumahat aritu. gilo kan? maklum lerr benda baru!

12 comments:

NouroulSuhaimi said...

nok
makpun dapat
tapi dell...
ngahahah!
mak rasa cam ko rasa gak
tak nak balek umah
nak dok depan pc... bleh?

adibah said...

nok, opis mek ada pc baru.. HP lagik!! tapi.. internet nan-ado..
jadi perasaan mek adalah.. baru sampai opis je dah nak balik!!!! voley kah gittew?

linn said...

cok,
tulah kan. mcm rasa nak bwk balik pc pun ada aku nih. maklum lerr lajuuuuu jer rasanye hikhik.

linn said...

adibah,
hek elehhhhh.....

ASMT said...

abis abiss...abiss laaaaa..hehe

linn said...

abis? apa yg abis? ASMT ni ske laa ckp separuh2. tak paham...tak paham. cik bibah sila explain plis!

hikhik...bibah plak yg kena.

adibah said...

Huh? Mengapa? Kenapa? Dimana? Bagaimana? Apa? Siapa?

Abis la...... ekekekke

ASMT said...

komputer baru laaa abis, kan sebiji je pc baru sampai tu, awak dah amik..abis laaa utk bibah hehe

linn said...

adibah,
abis gak? fenin mek!

linn said...

ASMT,
owhh...komputer baru ka. ingat benda lain ka...yg tuttt tutttt tuttttt ka! hikhik.

Anonymous said...

amboi... pc kau besor nyor... best..ler puas tgk kan....aku pun dah ada blog na nanti kau join aku . ok. tapi fresh lagi tak byk edit lagi...

linn said...

anon,
sapakah dirimu wahai anon? tp aku rasa ko mesti dr opis2 aku kan. tak dr sini, kt subang tu haa. sb jarang org nak panggil aku na na na nih. aku kan sekarang nama dah tukar jadik linn hikhikhik.

ehh...kang bg laa link blog ko yea.