Wednesday, March 4, 2009

mengasah suara katanye

spt yg dicerits kan di blog adibah, selepas tu kitorg ke redbox uols.


lama giler aku tak menyumbangkan suaraku yg lemak2 merdu spt lemak2 yg ada di badan ni since tettttttttttttttt. abis masa!

so pas makan keni rojes dan kenyang perut tuh kami ke red box kt tingkat yg sama gak cuma jauh dpn sket. time tu baru kol 3 dan bilik yg ada kol 3.30 plak. pas book kitorg jln2 lagik dan sesi perabis duit lagik. owhhh sesi perabis duit tu dibah ye bukan aku. aku berkemah ok! jgn percaya dgn apa yg diberitahu di blognye itu. tohmahan belaka!


kol 3.30 jer kitorg bergegas ke red box semula. dibah kata dia tak biasa karoke kt red box. ngades sungguh. padahal kalo tgk blog dia asik laa berkarok jerrr kejenya. yow chuan plaza tu kira stended sama laa kan ngan red box.

dtg ptg terpaksa laa amik happy hour nyer rate. diorg bg dr kol 3.30 sampai ke kol 6.

masuk2 je bilik tu aku tgk VC bopren aku tgh berkumandang. wuhhuuuuuu.... comelnyewwwww.


of koz laa ada bezanye sora org yg selalu mengasah sora ngan org yg tak selalu mengasah. sejak dulu aku rajin berkarok sambil duduk ala2 malas kan. tp lain lak halnye ngan adibah yg siap panjat2 kusi meja, head banging, baling2 gitar smpai pecah dan sebagainye. (ada ke gitar? hahaha).


aku lak nyanyi lagu lite2 sugi. bnyk lagu baru dr yg lama. sekali aku nyanyi lagu lama siap retro katanye yea? cehhhhh.


tp yg best siap buat konser dewa 19 ye nok. wakakaka lawak lawak.

makanan pun termasuk dlm set. gilo kan padahal baru pas menyental keni rojes. aku amik spegeti dan dibah mkn nasik goreng kampung. perghhh sesak perut wooo. food dia tak best pun. aku ske lagi buffet dia dr food yg order2 ni. buffet di serve seawal kol 6+ dan ongkosnye pun lagi laa mahal hikhik.


memula tu ingatkan mcm lama sgt. tp bila dah masing2 melalak2 tak hengat, 2 jam setengah tu mcm kejap jelah pulak.

nok, lenkali dtg lagi kita karok lg yea.


10 comments:

NouroulSuhaimi said...

wahhhhhhhhhh... 3 1/2j tuww!!!
kalo aku nok, harus siap nyanyi baring atas meja kooo!!!
sakan aku...

suezen said...

lame giler x mengasah bakat semulajadi nih..:P

linn said...

cok,
itu adalah 2 stgh jam je ok. heppp!!! org akaun nih!

tp melampo ko smpai baring2 atas meja tuh. dah mcm artis simbol sex plak rasanyew wakakaka.

linn said...

suezen,
sesekali ok laa kan. kalo ari2 mau bengkok poket dok melalak2 tu hehe.

adibah said...

Nok, kita lupa nak nyanyi lagu nasyid la.... ish ish ish...

Nasib baik gambar mak gambar sopan santun.. kalo uols keluarkan gambar mak tengah head banging.. confirm mek ngamuk pecah2 gitar lagik!!! hahahahaha

linn said...

gambar uols headbanging adalah disimpan di dlm arkib je uols. kena tunjukkan kesopanan di blog occay!

uols nak nyanyi lagu nasyid lagu apa haa? lagu yg "...sebelum diijab kabulkan, syariat telah menetapkan, pelajari ilmu rumahtangga...wanita hiasan dunia, seindah wanita adalah wanita solehahhh...." gituuu????

perghhhhh...penuh lirik tuh hikhik.

adibah said...

mek nak nyanyi nasyid "baranak ampek den nanti juo" ekekekekkekekekekekekek


pitammm!!!!!!!!!

linn said...

wakakakakaka..... i loikeeeee!!!!

*ASMT...jom laaa komen sekalik hikhik.

Anonymous said...

*me pusing pusing tengok kiri kanan, kiri kanan....terusss pensannn!!...

linn said...

kuang..kuang..kuang....