Wednesday, March 18, 2009

misi yang mustahil

ingat tak entry lepas aku asik ke watsons je kejenye.

sebenarnye aku ke sana utk satu misi yg mustahil. misi utk beli barang, masuk contest je uols. dan lagi barang2 tuh mmg selalu aku gunakan pun. so mmg takde prob punye. tp yg mustahilnye tu adalah utk aku dptkan grand price dia.


contest apa tuh takyah laa nak diberitahu kt sini. korang pegi watsons kang korang tau lerr heheh.

syarat dia aku kena beli participating brand kt watsons, amik borang dia dan anta ke diorg beserta reit pembeliah. senang sgt. antara brand yg involve ialah breath right, clean & clear, clearasil, maybelline etc.

so antara brg2 yg aku dah tangkap.


hajat tu balik dr tebrau nak singgah ke watsons jusco permas jaya dan tesco seri alam, tp disebabkan ujan dan aku dah dok bertapa kt harris tu smpai dkt kol 8, hajat tu dilupakan jer.

tp bleh menang ke aku nih? heheh tgkkan ajalah.

2 comments:

suezen said...

hoho....good luck yer

linn said...

mekasih..mekasih :p.