Saturday, March 7, 2009

new insurance & roadtax

aku baru jer renew insurance & roadtax.


dulu beli keta kt kl so aku nyer finance company masih maybank kl gak. mcm mls laa nak tukar2 semua nih. then insurance pun bli je ngan diorg gak. guna maybank assurance.

before this setiap kali renewal diorg bg gift mcm beg laa, tool box laa, tpt letak mag etc sekali kali ni dpt kalendar kecik camtuh. huh...ekonomi meleset kot kan.


road tax dah expire 5hb tp aku blum tampal2 lg nih. smlm ke jb lalu sebelah polis pun masih macho je aku padahal dlm ati seram gak hikhik. nnt lah pas abis kelas aku tampal.

tp apa pun aku tak sabo nak meng collect duit rebate nih. hikhik. kena tunggu 7 hari bekerja laa plak kan.

iskkk lambatnyerr.


p/s : aku balik kg smpai senin. so komen akan lambat dipublish.

8 comments:

NouroulSuhaimi said...

aku hari tuh 4 hari aku dah gatal g claim. dapat uollll!!!!

Ungku Nor said...

7 hari??
dah makin lambat eh..

linn said...

cokolat,
dpt ke nok? aku ni pun rasa dah gatai kaki je nak ke P.O. next week. rasa lmbat sgt laa kan.

linn said...

kak ungku,
haah kak. tu utk sapa2 yg tak buat renewal ngan PO laa. siap ditulis beso2 kt situ. stress je tgk.

NouroulSuhaimi said...

yer nok, dapat! cubalah mana tau dapat... kan?

linn said...

ari jemahat kang aku nak try laa. rm600+ tuh. mcm2 aku dah plan nak perabis nih hohohoho.

*gelak santa klos.

Anonymous said...

dpt duit lagi ka? ishh ishh bape meja nak dibukak nih hehe

linn said...

ni duit dpt setelah dilaburkan uols. meja tak bukak sb tokey kedai meja kata minggu ni meja dia abis stok.