Wednesday, March 4, 2009

ke jusco tebrau

ekceli aku ke ofis utk ngambik miss I dan doter nye.

before this aku dah janji ngan budak2 HR yg lain nak banje mereka sempena adjustment yg aku dpt aritu. dan since adibah pun ada sekali, so dia pun wajib laa join sekali. anum dan e-ka naik keta lain. tak muat oo keta mewah aku ni tak berapa nak muat sgt.


so sampai2 sana 1st destination ialah ke toilet. huh...pempuan2 ni camtu laa korang ye. asik toilet toilet toilet. ehh...aku ni komplen2 aku ni pempuan ke hapa eh?

agenda kt AEON tebrau city ni adalah shopping dan shopping. diorg laa shop, aku ni tgkkan jerr. kan? kan? hikhik. dari jusco ke kedai2 yg lain, hampir setiap kedai laa diterjah.


tgk laa yana, miss I nye doter ni siap landing kt kusi sb letih bebeno nunggu maknye dan kwn2 shopping. anum yg 6 months old preggy pun leh tahan gak jln tuh cuma terpaksa benti kejap2 utk ngambik oxygen.


aku berkenan kt spek murs vincci ni. alaa...vincci jelah yg aku mampu selain spek pasar mlm seploh hengget :p. dok try2 dah mcm ok dah kt aku tp tetiba takde stok plak. yg display tu skru dia dah longgar gila. cissss.

dah pueh shopping tu kami ke kenny rogers. yezzzz makan laa apa lagi. takkan nak nangis lak dln restoren tuh.

semua order quarter meal ngan side dish pilihan masing2. tp satu laa service diorg sgt laa slow. kitorang dah tahap gaban dah menunggu makanan tak sampai2. nak kata org ramai tak gak. last2 dtg laa muffin dulu. bleh plak muffin abis dah air ngan food tak sampai2 lg.


tgk laa muka sorang2 tak puas ati nih. makanan tak sampai2.

sib baik gak laa belum sampai tahap aku pegi ke kitchen diorg bwk kan makanan. aku mmg ske sgt buat keje2 ke kitchen org nih. pastu komplen kt website. cuma kali ni lom sempat lg diorg dah dtg.


aku nyer food. sama jer ngan yg sebelum2 nih - garlic parsley, coleslaw n mac & cheese.


masa makan semua senyap. sgt lawak aku rasa masa nih hahaha.

lepas makan aku berpecah ngan diorg. patutnye aku bwk miss I ngan anum balik & e-ka ada program balik kg, tp since e-ka nyer program kensel sb mak dia dtg sini, aku transfer mak2 org dua org tu kt dia.

aku ngan dibah ke tempat lain di bangunan yg sama. yelah...takkan nak patah balik pasir gudang then ke sini lg kan.

sib baik e-ka drive.


10 comments:

suezen said...

makanan tuh mcm sedap....hehe..lapo lapo....

Anonymous said...

pic uols ni snap dgn camera cctv kat atas tu iye?....

*larikkkkkkkk ke PPB...tolonggg tolonggg!!

program makan makan sepanjang trip..beshh beshh..bertuah lah u cik bah dpt terjah johor..

Ayu Jaffar said...

na,
aku pun tingin nak mkn belanja kau waaaaaaaaaa tak ajak pun :o

linn said...

suezen,
cepat! cepat! gi serang keni rojes yg berdekatan. hikhik.

ayu,
jom...jom dtg ke johor. komfem aku banje punye.

ASMT,
apsal CCTV? yea yea....gambar kelam dan nampak murah yea? iols guna hempon murah je uols.

cik bah aritu katanye nak bwk temannye ke johor ni tp temannye dok dlm sangkar katanye. sangkar apa iols pun tatau laa plak. kena tanye dia tuh.

Anonymous said...

gambar dari atas...larikkkkkkkkkk opss

linn said...

elehhhh.....

NouroulSuhaimi said...

tekanan tol tgk makaroni cis tu!

linn said...

apa lagi uols. serang keni rojes dgn kadar segera!!!!

adibah said...

Nok, siang tadi mek dapat mimpi. Dalam mimpi tu, ASMT kata gambar uols dikatakan macam CCTV sebab gambar tu di snap dari arah atas. Contohnya, kalo kita tengok imej CCTV kan semuanya macam pandangan dari atas (sama macam gambar uols ittew). Itulah yang dimaksudkan dengan:

"pic uols ni snap dgn camera cctv kat atas tu iye?...."


Lepas tu mek terus terjaga!!! Hiks!!

linn said...

sebenarnye mimpi ke hapa ni? apsal mimpi siang2 lak. iskkk iskkkk. tolonnn...tolonnn.. jgn biarkan hidup mek diselubungi misteri plissss.

*blur laa haku.