Tuesday, March 3, 2009

pegi ke kedai haji

katanye pun jln2 cari makan. harus keesokan harinye kami pegi bekfes nak tunjuk gak kt sini. kalo ni aku bwk makan di kedai haji kt taman pasir putih.


aku dah penah cite kan pasal haji ni kt entry yg lepas. kedai ni gak lah tempat aku menambah kalori yg ada setelah membuang kalori i.e. pegi jogging laa uols.


gambar adibah adalah tidak ada kerana dia melarang aku mengambik gambarnye. kalo publish kang kena byr royalti plak katanye kan. so cuma ada sipi2 dr pakaian beliau sahaja.


kitorang makan menu yg sama iaitu roti tolo dan teh ais. yg best nye kedai ni sb roti dia sgt rangup dan sedap. cehhh....puji lelebih lak aku kan hikhik.

lepas makan aku singgah di opisku kejap utk urusan lain.

6 comments:

suezen said...

wah......mcm menarik..lame giler tak mkn roti telur..huhu

linn said...

jaga badan ke suezen? kalo i ni jaga perut....utk sentiasa kenyang! hehehe.

adibah said...

Nok.. mek baru je ala2 nak frozenkan teh ais dengan roti telor nih...

Anonymous said...

best nya.....kira bebetul jln2 cari makan ni kan, kedai nasi ayam kat tempat kuda tu sempat buat kunjungan tak?

linn said...

adibah,
nak frozen? aiyoooo. smpai kl harus teh ais jadik teh basi ais nnt.

linn said...

ASMT,
nasik ayam kandang kuda adalah tempat yg paling takmo dijejaki oleh kwn iols ni laa uols. tak paham napa tah!

hikhikhik.