Tuesday, March 24, 2009

purse baru

aku dah terima parcel dari wani.


aritu dia tnye kot2 aku nak bli purse baru sb kt epot MNG ada special diskaun kt sapa2 yg beli 3 items & more. aku suh dia carikkan purse kaler merah dan dia kata ada. pastu dia mms gambo.

so aku pun join laa dia utk beli sb dah tgk mms, tanye features dia semua.


sampai2 aku tgk kaler dia adalah agak ke-pink-pink-ngan pulak. harus laaa mata kero masa aku dok tgk gambo yg dia mms aritu kan.


dan since aku takde hati lg utk pakai kaler fing nih, aku ckp ngan wani tunggu bila aku ske kaler ni dulu baru pakai.

tp bila tah aku nak minat kaler fing ni?

hikhik.

4 comments:

suezen said...

haip......color pink....huhuu

linn said...

tulah. mcm suci je kan hikhik.

Anonymous said...

teringat lak kat lori simen kaler pink kat blog zuer, tapi mana zuer sekarang??????????

linn said...

haaa tulah kan. dia dah lama senyap. kena tanye adibah nih!