Sunday, March 22, 2009

teringat

smlm petang masa balik dari kelas.

biasa laa aku drive tp palotak bekerja. rupanye masa kt traffic light before sampai umah aku dpn aku ada ada keta satria ijau the old version. tgk2 plet dia CAD ****. terus teringat seseorang.


teringat kisah lama occay. kisah aku pestime tumpang keta seseorang ittew, masa dia bwk satria berkaler ijau dan plet no CAD ****. dan seterusnye yg malas nak cite.

nok, ko ingat SA dan lagu tema tuh? "tidak lengkap hidupku sehari tanpa dengar suaramu.."

huaaaaaa......

8 comments:

adibah said...

Nok... mak masih ingat!! Kerana dia lah kita sanggup bermadu, kerana dia lah, kita sanggup apa saja..

Lepas aku, kau, lepas kau, aku.. gittew! Tapi sayangnya.. dia terlepas juga ke tangan orang lain nok...! Tapi mak redhooo!!

*nok, ingatkah saat dimana kita dan dia bersebelah2an di kesesakan jalanraya dan kemudian dia mengetuk tingkap kereta keww ittew??? owh.. so romantik!!! (*bweeekkkk!!!)

kannnn!!!!!!!!!!!!!!!!! hiks!

NouroulSuhaimi said...

sapa SA tu? sapa?

adibah said...

... (sambung komen, bleh!!)..

"teringin benar aku mendengar suaramu sayang ku terbayang bayang, wajahmu ku rindu setiap waktu,
namun ku ragu masih kau perlukan diriku?."...


gittew..!

linn said...

adibah,
gittew kann. harus tak cukup komen ni kalo cite pasal dia hehehe.

cokolat,
nok...ada dah ko ye. baru smlm aku tnye dibah ni ko pegi mana. SA tu org lerrr hikhik.

adibah,
ehh...ni lagu apa plak ni? lagu uols kah?

eddie dewanaga said...

fuh... sesekali teringat kisah2 lama, bisa mencuit hati dan perasaan beb... tercuit juga paru2 dan buah pinggang lu tu nanti jika terlalu dikenang kisah itu...

linn said...

bukan takat paru2, para2 dan pari2 pun terkena gak hahaha.

Anonymous said...

zaman akhir2 90s dulu kan, satria kira dasat, satu lagi kalau dpt putra, fuhhhh!! berdessutttt...

linn said...

tulah pasal. tu yg terkonang2 tuuuuuu.