Wednesday, March 4, 2009

makan lagi? harus lerrrrrr

setelah ilang sora kt rebok, kitorg jln2 lagi kt jusco. huh...tak pueh2 lagi gamaknye.

tak sambar apa pun sb dah petang. ehhh... tipu..tipu. ada sambar laa. memasing beli sepasang kasut walaupun pada asalnye hajat ati nak sambar henbeg. dan cik bah menyambar beberapa lai baju kt WH kan? kan? melampau nye pempuan.

dah puas ati dgn hasil tangkapan kitorang balik ke pasir gudang. namanye mmg laa balik pasir gudang ye uols tp bukan terus ke umah. kami ke tanjung langsat. ke sana tu sebab nak mencari mee bandung udang seperti yg aku cite kt entry aritu.


sampai kt tanjung langsat hari dah gelap. dan seperti biasa kes2 salah masuk simpang adalah terlalu sinonim dgn aku. ada ati nak bwk org tp dok sesat2. ni semua gara2 aku tak drive laa masa memula pegi aritu. aku ni kan buta jln sket.


gambar adalah gelap dan melampau buruk sb kamera hp aku tadak flash. ok laa kan janji nampak idung.


dibah makan mee udang dan aku order mee goreng sajo. dah takleh dah nak masuk seafood bercengkerang mlm tu. maybe sb kenyang sgt kot. dr keni rojes ke spegeti pastu mee goreng lak. lori DBKL pun kalah ok!

malam tu gak air laut tgh surut. sambil makan tu bleh plak laa kuar soklan2 yg budak SPM pun tak terpikir nak jwb mcm "kalo hempon ko tetiba mengelungsur jatuh kt selut tu ko nak amik tak nok". bernas kan soklan camtu?

lepas makan kitorg pun balik. tp yg tak best tu aku nyer sandal yg beli kt bandung aritu cicir sebelah kt sana aku rasa. uwaaaaa...sedey2.

"so aku nak wat iklan jejak kasih jap. utk sapa2 yg terlihat atau ternampak kelibat sandal seperti di bawah, sila hubungi aku dgn segera. sob...sob...sob."
gambar arkib nehhh

balik dr tg langsat makan masa dlm stgh jam. tp before tu siap singgah kejap ke kedai mamak beli tose plak. melampau tak? sgt2 melampau kan kitorg hahahah. itu adalah utk supper ok!

dlm dok nunggu tose tu baru laa kantoi bahawa ada org tew beli mosquito repellent senyap2 masa dok sibuk2 jln kt watson siang tuh. walaupun "teman" dia adalah pecinta nyamuk, tp dibah mempunyai sejarah hitam dgn nyamuk2 nih. pehhhh...hitam katanye.


dan hasil dr memakai repellent tu makin bnyk nyamuk yg menghurungi dia mlm tu dan dgn aku2 sekali kena serang nyamuk.

chaitttttt!!!!!!!!!!!!!

6 comments:

adibah said...

"lori DBKL pun kalah ok!"... sebelum balik ke depot, lori DBKL singgah mentar ke kedai mamak, tapau teh ais & tosey.. wakakakakakaka..


lori DBKL keje overtime itu malam! wakakakakakakakakaka

linn said...

yezzzz...sb itu dpt kalu tose tilurrrrr ngehngehngeh.

Anonymous said...

agak2nya gini lah dialognya 2 rakan sedang makan mee udang kat tanjung langsat kan?

cikpah : "nok, kalo sandal bandung aku yang cantik tetiba mengelungsur jatuh kt selut tu ko tolong aku amik tak nok".

cikbah : "mesti lah nok, aku tolong snap kan pic ko sedang mengharungi selut mengutip sandal ko tu, pastu masukkan dalam blog, boley?"

linn said...

owhh...tidak...tidak. salah belaka!

adibah said...

ASMT

Teettttttttttttttttttt.... you are wrong..! Please try again!!! Hahahahahaha

*mahap la nok.. mek ter respond plak kat blog uols

linn said...

betul betul betulll...salah.