Thursday, March 12, 2009

perut tak sekolah

mlm td sebaik je abis cite CSI vegas, perut aku tetiba berkeroncong menyanyikan lagu dewa 19.

lately perut ni agak tak sekolah ok. mmg laa aku jarang amik dinner tp takde laa melampau sampai tahap ni sekali. disebabkan kroniknye lagu dewa 19 tuh aku terpaksa menggoreng naget yg ada kt fridge. asalnye nak masak megi. tp tgk2 megi aku sume dah expired. gile lama tak sentuh megi nih.


so inilah dinner/supper aku mlm td. kol berapa tido kang aku tak tau laa sb masa aku tulis entry ni baru kol 11.40 mlm hikhik.

camne nak sekolahkan perut ni yea?

6 comments:

NouroulSuhaimi said...

haaaaaaaaaaa....
supper dgn nuggets ek?
haaaaaaaaaaa....

semalam aku lapar gila ok!
teros aku masuk tido utk mengelakkan hal2 yang tak elok berlaku di dapor...

linn said...

pehh...terer ko nok menahan diri. aku nih kalo tak ngantuk mmg takdenye nak tertido2 camtu. harus aku bukak fridge ke hapa je nnt.

eddie dewanaga said...

gua rasa it's ok la linn, asalkan ia nya berpada2 sudah la...

bersederhana itu berkat!

Anonymous said...

camne nak sekolahkan perut ni yea?

jgn laa, kang perut pening lak

suezen said...

ahaks...im having char kuey teow for my supper..haiyaks..:P

linn said...

eddie,
ni masa wa tgh berpada beb. cuba sok time wa tak berpada, harus pensan tgk jumlah makanan diambil. tu during stress sok akan mari laa hehe.

ASMT,
best gak perut kalo penin. kot2 bleh kurus ke kan haaa mana tau.

suezen,
perghhh....char kuey teow tuh. sib baik laa umah jauh dr kedai.