Thursday, March 5, 2009

ahad pegi the zon

pepagi ahad (pagi ke pown) bwk dibah mkn kt restoran soria. ni pun pestime aku pegi sini. hajatnye nak makan lontong tp lontong dah abis. takde rejeki laa nak rasa. so menu yg dipilih adalah roti tolo sekali lg dan teh ais lagiiii. no gambar plis utk yg ni.

awal2 sampai harus ke toilet. dah jadik kemestian kot kan. pastu nampak cermin beso sibuk laa nak ngambik gambo plak. gambar lain tak dpt disiarkan sb tak memenuhi piawaian yg digariskan oleh adibah.


DAN GAMBAR AKU ADALAH SECARA BERDEPAN2 (walaupun menyorok) TANPA MENGGUNAKAN CCTV YEA. TIME KASIH.


then pegi meninjau2 kawasan. ni haaa gambar tangan org yg kata tak shopping tuh. haa kt bwh tuh. antara beg2 tu laa yg dia sambar utk ke majlis kenduri kawin katanye.


dan yg paling heben tu masa ke kedai cekelat... bukan cokolat yea. aku kalo lalu sini mmg akan sambar at least satu peket/bar utk diri sendiri.


tp yg tak best sb cekelat peberet aku guylein kacang takde plak lagi. so sambar laa cekelat kedberi dan toggi. owhh toggi tu nama cekelat yea bukan aku saja2 nak ckp. ai loike cekelat tu & ni 2nd time aku beli. sib baik ada. again no specific gambar :p.


haaa ckp pasal cekelat toggi, NOK ko dah buat lom pesanan aku tuh? jgn buat2 lupa kerna aku tak lupa okie.

hikhikhik.

6 comments:

Anonymous said...

weh.. kita pun ada kat the zon last sunday.. huhuh nape tak jumpa eh? :P

linn said...

aikkk...ye ke. agaknye time tak sama kot heheh.

adibah said...

nok.. aku belum makan lagi cekelat ittew. Kedua2 bar ittew masih ada dalam handbeg. Esok uols text mek occay.. ingatkan gww occay!

linn said...

pehhh...blum mkn lg. haku nyer dah tinggal plastik je. cuma kedberi je yg masih bnyk lg sb tak best sgt.

Anonymous said...

gambar menyorok? hati-hati kang ada CCTV tersembunyi kat situ hehehe

linn said...

takde....dah cek dah mmg takde cctv.