Tuesday, March 3, 2009

kegiatan malam

sapakah bibah yg msg tuh?

hikhikhik...bibah adalah adibah ye uols. kenapa aku panggil dia bibah tu sukati aku laa, tp korang kena panggil adibah occay!!!


yezzzza...dia membuat courtesy visit ke jb utk saja jln2 cari pasal dan menghabiskan pitih. . eh....dan satu lagi adalah jalan2 cari makan. wahhh ampownnn nok :p.


cite pasal makan, pas dia sampai di terminal larkin dan nunggu aku dlm 15 menit (kot), kami ke senibong. since aku asik terkonang2 ketam aku mensajes utk mkn ketam dan dia kata ok aja. so kami pun order makan kt situ. lauk2 dia :


ketam sambal yg ikut tekak aku tak best sb ketam dia tak manis. dan since dia besar2 ada yg kurang masak. me no loikee ok! tp according to dibah, yg ni better than muara punya. baru aku teringat aku tak penah mkn ketam kt muara. asik2 ikan bakar je. iskkk off topic lak dah.


sotong goreng tepung yg rangup dan sedap. yg ni serius serius sedap.


kailan ikan masin yg jumlahnye mcm "malu-malu ah" aja. makan dua org tp portion dia lg bnyk aku masak sendiri mkn sorang2 dr yg ni. tak kisah laa tp rasa dia not bad.

pas makan kami pun balik ke umah utk tido. awal2 aku dah warn yg umah aku adalah tongkang pecah dan aku malas nak kemas2 kaber line. dan uols plak nok sile jgn blog kan apa yg ko nampak di umah aku yea. kang haku penggal nnt!!!

keh keh keh.


10 comments:

Adam said...

huk oloh! ingatkan steam boat.. heheheh!

linn said...

tak lerr. cuma makan ikan2 yg ada di dlm boat jerr :D.

NouroulSuhaimi said...

nok.. tu belum aku yang datang nok!!!
harus aku suruh ko bawak aku g makan je... cukuplah dapat makan sampai ke johor sana, puas aku rasa!

Anonymous said...

iols nak panggil bah je leh tak? hehe..

ooooOOO! bukak table kat senibong ye? ada suh bibah frozen ketam sambal tak?

linn said...

cokolat,
harus tu nok. ni pun ada beberapa tempat yg aku lom explore lagik. camne tu diet? huahahaha.

linn said...

ASMT,
huh..panggil bah? tak manjer ok uols!!

kt senibong iols tak bukak meja pown ok, tp kami memasing bukak wallet memasing. tak ingat nak frozen2 tu semua dah masa tuh. ketam tuh!

suezen said...

huish...ketam tuh.......isk isk...

linn said...

yessss... tp kan ketam tu rasa dia mcm ketam ok! hikhik.

adibah said...

patutlah aku duk tersedak2 je sambil bekerje keras nok..!!

linn said...

hahaha...tulah uols. ada org berkata2 pasal ko ni haaa.