Monday, March 16, 2009

makan lagi

cite basi gak nih. aritu aku pegi ke kompleks pusat bdr pasir gudang dgn bebudak accounts.


depa makan laksa so aku pun mcm tingin gak laa nak mkn. nampak mcm sedap jer.


tp sebenarnye rasa dia adalah tak sedap. mcm pahit2 sket. me dont loike laa camtuh. dan aku adalah mkn tak abis aritu. satu perkara yg jarang2 sekali berlaku.


benci kan kalo dpt camtu. dah syiok2 tingin sekali potong stim ngan rasa dia yg hampeh. mungkin kebetulan kot masa aku bli terpahit sket. tp mmg aku akan black list laksa kedai tu sampai bila2 jwbnye.

mana nak carik laksa johor kt jb ni yea? tingin mkn laksa johor laa plak.

4 comments:

Anonymous said...

Kak Lynn...
P ler Plaza Larkin..
de satu kedai tu dia jual laksa penang/laksa johor/mee rebus... walla..gerenti.. puas hati!!!
kt sana tu sumer menu sedap2 ler...esp kacang Phool(eh cmna nk eja eik..hehe)

eddie dewanaga said...

ada satu kedai jual laksa johor yg best kat taman molek, jb... adoi lupa la nama apa, nanti gua tanya member gua, ari tu ada diorang tapau bawak balik ofis... best!

linn said...

ummifirzanah,
ada kedai gak yea kt plaza larkin tuh? kite tak penah pegi laa. nnt laa kot2 senang balik sekolah leh singgah sat. kacang pool tu apa yea? aritu ada akak tu pun ckp pasal kacang tuh.

linn said...

eddie,
haaa...nnt bgtau yea. kt taman molek pun wa leh singgah pas balik sekolah jelah jwbnye. nak pegi ari biasa keras sket laa sb h/way pasir gudang ni kan.