Friday, January 2, 2009

boring!!

matila pepagi dah kata boring.

sebenarnye aku still takleh nak menulis sgt. adakah itu merupakan satu alasan? tak kisah laa apa pun.


so meh laa tgk muka aku yg selenge pada hari tahun baru iaitu smlm. yea..yea smlm aku keje. aku rajin ok!!! walaupun mmg diwajibkan keje pun sb johor tak cuti tp saja jelah nak kata diri sendiri rajin.

tak bleh ker? leh kan...

4 comments:

Zuer said...

kenaper Johor tak cuti new year yek? dier ganti kan untuk cuti apeR?

linn said...

ganti cuti mcm2 zuer. 1st ramadhan misalnye, sultan johor dan lain2. yg penting setahun tak lebih 18 kali cuti PH & state holiday.

cokolat said...

yer.. johor sama mcm kedah, ganu n kelate kan? 1 ramadhan tu mmg patut cutilah.. kann?

linn said...

tulah. tp taun ni 1st ramadan ari sabtu laa nok. ciss sungguh!