Friday, January 9, 2009

gitu lahh!!

aku bengan betul laa.

time aku ada, dok kt opis hari2, keje aku biasa2 jer. kadang tu mcm kurang kerja pun ada.

tp start esok aku nak cuti panjang, berada di luar kawasan, tetiba workload utk 2,3 hari ni jadik melampau2. org hq nak itulah nak inilah, kena buat itu lah, inilah dan mcm2 lagi.


dah jadik kebiasaan tau kalo aku nak cuti je memcm laa jadik. benci sungguh laa camni. kang wat keje terkocoh2 kang keputusan tak memuaskan plak. hishh...harus aku balik lambat lagi petang ni kang.

hishhhh...


6 comments:

AnakSedaraMokTehSukaHatiDiaJeMencelah said...

so guna lah strategi tai chi...

linn said...

guna tai chi leh yea? haa kantoi2. anaksedaramokteh ni mesti selalu guna tai chi pegi PBB kan? kihkihkih...

adibah said...

sabar nok.. mek pun tengah pening gak nih.. pusing banget nih..!

cokolat said...

stress ker uol? makanlah pil cikitek'on! kemudian sapu minyak yuyi yer...

Zuer said...

selamat bercuti cik tipah. gue tau kamu mau pergi mana !!!

linn said...

adibah,
uols pusing ngapain dong? kena kerja lg ari senin ke? hehe.

cokolat,
stress sb keje dtg tetiba laa nok. baru feel nak cuti2 gitu kan. menci lerrr.

zuer,
pegi mana? pegi mana? hiks