Monday, January 12, 2009

new born lagi..pempuan lagi....

jumaat aritu aku dan geng ofis pegi melawat kak ida yg dah bersalin.

dia bersalin dah lama pun tp since dia kt kelantan idak laa kami jenguk. pas dah balik ke sini baru laa leh jenguk2 kan diri. diorg tu siap suh dia masak ok sb kitorg nak dtg ni. melampau sungguh.


aku smpai2 nampak bebudak lain tgh dok mkn. teruk laa korang ! :p

ni laa org yg mkn paling bnyk. saja aku nak buh kt sini kehkehkeh....

kak ida dpt anak pempuan. pas atiqah my niece, lin yg juga dpt baby girl, kak ida pun dpt gak gegirl. tp syukur laa sb kak ida mmg nak anak pempuan pun. dia dah ada 3 hero dan 2 pempuan. so dah cukup quota.


baby dia nama apa laa aku lupa, tp panggil ira jer. bambam kan dia? kak ida kata anak2 dia masa baby mmg cenggitu tp nnt dah beso badan makin susut.


uikk..ni dia baru pas tido pas kenyang menyusu.

:D.


p/s : aku lg berlibur ni. balik nnt aku jwb komen yea.



4 comments:

Anonymous said...

ank dia ni nama dia ZINNIRAH ZAHIDAH(ZZ gitu) hehehe...tp gelap sket eak banding ngan abg2 dan akk dia...sbb dia kemerahan kan...tp papun baby metilah tomei gitu...

NouroulSuhaimi said...

comelll.. pp labuh!!!

linn said...

ummifirzanah,
haaa..sib baik ada sedara mara yg leh ingatkan hik. alaaa abg2 & kakak dia masa kecik kita tak tgk laa sb lom pindah sini lg. ye laa kot. sedara dah ckp gitu :p.

linn said...

cokolat,
kan??? pipi dia rasa nak geget jer.