Monday, January 5, 2009

kopitiam

dlm dok stress wat buletin aritu, kitorang sempat kuar ngeteh during office hour.

wah pengakuan berani disini ni. yea korang, aku tak penah ok nak kuar2 mkn ni unless kalo boss2 yg mengajak. lgpun sb aku bukan orang operations.


tp ngeteh ni sekali ngan nak mkn2 sempena besday ummifirzanah. wahhh...cerita 1hb baru nak kuar arini.


kak shida ajak pegi minum kt satu kopitiam di kompleks pusat bandar pasir gudang. kt sini takde old town ok kalo tak harus dah pegi gaknye. old town yg terdekat jarak dia dlm 10km so mcm toksah laa ko nak mengharung jam pepetang tu kan. kitorang pegi laa ke chamek kopitiam.


menu dia bih kurang sama ngan kopitiam yg lain. cuma dia nyer ada specialties roti kawin katanye. alaa kaya dan butter tu dicampurkan jadik laa roti kawin. tp kopitiam ni sgt kedekut laa butter dia.


dan kitorang order mee kari mkn 4 orang walaupun hakikatnye aku sorang yg bedal bnyk. abis tu diorg tu semua feel diet2 dan perut kecik, so since aku sorg yg perut stokin tak reti2? hiks. tp mee kari dia malay punye style dan takleh celen old town lagi.


kopi dia lak very lite dan manis. utk penggemar kopi yg heavy mcm aku ni cuma leh kata ok ok jelah kedai ni. bleh di repeat kalo dah takde kedai lain yg terdkt kot. tp sok kalo old town atau kluang station bukak kedai sebelah dia harus aku tak pasan hiks.

dan makan aritu di sponsored by kak shida.

2 comments:

eddie dewanaga said...

kat kotaraya ada Kluang rail coffee tu kan..??

gua slalu layan yg kat holiday plaza tu je, awek mata sepet ramai woo...

linn said...

kt hp ada gak kopitiam yea?

wa tak pandang awek mata sepet laa. kalo mamat mata sepet layan gak nak dok sana hehe.