Saturday, January 24, 2009

kembung limau

musim2 CNY ni apa ajalah yg popular kalo bukan limau ni kan.

ofis aku pun sekarang bg limau ke customer. dulu every perayaan sediakan hampers utk diorg tu tp tahun ni tukar lak tradisi. idea bijak utk mengurangkan kos kan.

yelah kan... hamper busuk2 pun paling piang nak bg kurang2 rega rm50. kalo limau ni rm20 dah dpt limau yg bagus. kan ke bijak idea tu. bagus bagus bagus. untung bnyk sok leh laa aku dpt bonus banyak. tak gitu? hiks.

kt umah aku pun bnyk limau ni. kena bwk balik kg lerr tah sapa laa nak mkn bnyk2. dulu aku mmg pantang nampak, kompem abis limau2 ni semua.


tp since kesihatan tak mengizinkan, terpaksa laa aku pantang makan lak. kena sukat2 kadar pengambilannye. sehari 3 bijik pun dah cukup bnyk bg aku. yelah..tak pasal2 kang memlm sesak dada...baru laa sibuk nak carik pam gas yg mmg dah lama aku tak guna tuh. iskkk...takmo lerrr.

siksa wooo.


p/s : nnt balik cuti aku bls komen korang yea.



2 comments:

oo said...

Limau ni memang best tapi akan ilang bestnya kalau kena tang masam yang amat tu kan...:D

linn said...

uikkk...yg masam2 tu tak elok utk kita yg belajar2 ni sb leh tumpulkan minda. tp yg tak elok tu laa yg iol ske. cemana tuh.