Wednesday, January 21, 2009

sebelum bertolak

sebelum tu, entry pasal holiday ni akan mempamerkan betis gambar2 gedik dan ngengada yg mungkin akan menyebabkan segelintir org tak ske tp aku apedehal kan. blog aku. gitu.


memula meh tunjuk muka yg mcm dipaksa2 bangun pepagi. yelah nak tolak dari kl ke lcct. jauh tu. aku dah dipesan oleh kwn wani supaya dtg awal sket. sekarang ni airasia ikut mood diorg. pernah diorg charge customer sb late check in dan pd hari tu je berapa ramai org kena charge sb tak ikut pd diorg pnye T&C, iaitu dtg awal utk check in.


ahli2 rombongan terdiri dari wanie, ajib (kelik wani), adibah dan aku laa.


sampai di lcct bih kurang jam 8.30 pagi, then kitorg check in. ramai gak golfer pegi ke bandung sb package yg diawarkan oleh airasia dan mmg agak popular gak kt sana. kt area mana tu tak laa aku amik tau sb tak minat. tp apsal org yg gi golf ni suka pegi bujang2 je kan? sesuatu tuh!!!


then pi bekfes kt coffee express dkt ngan departure hall lcct tu. lgpun itu je pun cafe yg ada. dpt discount since wani & ajib ada staff tag diorg. bagus2!

katebang kami berlepas jam 9.50 pagi waktu malaysia.

4 comments:

Ceera said...

mana betis?? entry lain ke?? alaaaaaaaaa.. dah semangat nak tengok tau.. huhu

chronicles of angelzz said...

noxxx da pecah lobang uollss berlayar kemana...
ke bandungg yerkkk jelesnyaaa...

Ungku Nor said...

oke..akak akan sabar menanti gambar betis..;p

linn said...

ceera,
hahaha betis kena tunggguuuuu lagi laa jwbnye.

COA,
yezz uols. kitorg ke bandung. nyaman banget disana.

ungkunor,
hiks..gambar betis gak yg ditunggu ye. ntah ada ntah tak :p.