Wednesday, January 21, 2009

result dah keluar!!!!

smlm kwn sekolah aku text : "geng....result dah keluar". aiyoooooo... aku kecut perut baca msg dia lerr.

aku seram bukan apa, sb aku kan tak tgk sgt buku masa dkt2 nak exam aritu. dgn kena pegi course, ada meeting dan sakit kepada time2 critical stage nak study tu mmg aku tgk buku tak masuk kepala lansung. masa exam main ingat2 masa baca yg dulu ngan masa buat assignment.

hasilnye.....

aku lulus ngam2 soyy jer utk paper law tu. rasa nak nanges pun ada gak sb paper ni bukan laa susah mana. tp dah sakit kepala...


result pun takde A A nye tp alhamdulillah, still 3 pointer lg dgn keadaan aku yg mmg teruk time tu. kot kalo dpt C ke harus nanges bebetul kan? dah laa satu jer paper. isk iskk. hmm takpelah... CGPA pun nnt tak bnyk beza.

tp this semester aku kena betul2 utk naikkan CGPA tu.

mesti!!!!

9 comments:

Ungku Nor said...

ye..mesti! mesti!!

Adam said...

masalahnya .. hajat awak yang sekarang ni akan kesampaian ke?? yang lepas ni pun awak terleka kan?? ..

ehehehe! Dakjaat suke bakar semangat orang .. tapi yang penting .. bako mata dia membaca text ni dulu ... wakakakkaka! ;p

chronicles of angelzz said...

xpe uolss
next sem ada lagi..

linn said...

ungkunor,
mesti! kan kak kan.

eddie,
insyaAllah...

linn said...

dakjaat,
alamak kalo sakit pun dikira leka ke? iskk...kita takmo tau sakit tu. tp takpe...nnt try harder!

COA,
insyaAllah nok. akan ku cuba sedaya upaya gitu.

Zuer said...

usaha lebih kuat lagi cik tipah oii...bila pic bandung nak kuar nie

ita.itu said...

sib baik ok dik..x pe..jgn sedih2 ok..

linn said...

zuer,
ye zuer, kena keje keras. gambo kan dah kuar dah tu. part by part lagik.

linn said...

itaitu,
takpe kak. dah ceria2 kan diri dah ni hehe.