Thursday, November 13, 2008

aku tergoda

cuba try test tengok ad dell nih.


tgk kt tpt yg aku bulat tuh.

opsss..before tuh bukan tujuan aku nak jek2 kt nuffnang sb aku amik ni dari ad mlm td tawww. tp kalo nuffnang nak bg rejeki tak baik menolak =p.

cantiknye uol laptop tuh. dell studio 15. kt ad nuffnang dia letak yg kaler merah kan. tp yg kaler pepel tu yg sgt menarik perhatian aku. aku bukanlah seorang yg pecinta kaler pepel tp tak tau napa aku sgt tergoda dgn iklan tuh.

bnyk lg pilihan kaler yg lain utk dipilih. aku ni selain spec dia (dan harga) yg menjadi bench mark aku utk memilih lappy adalah sb design dia. isk..iskkk..tak tido mlm aku dibuatnye laa kalo cenggini.


aku takde la niat nak beli lappy lg sb lappy sekarang belum pun setahun usia dia. lappy jaman dolu2 pun masih leh digunakan. keje setakat kuli cabuk nak laptop 3 bijik tu nak watpe kan. lgpun bajet tadak...tu yg penting hikhikhik.

ni kot2 ada sesapa yg nak carik lappy out there laa kan. leh telek2 website dell yea.

tp mmg serius laaa....

cantik!!!

kalo laaa aku leh dpt. hmmmm....


4 comments:

NouroulSuhaimi said...

naper takde kaler cokolattttt!!!!!! ini tidak adil!

linn said...

alaaa...kaler uren tu bih kurang kale cekelat laa tu nok. ok per.

chronicles of angelzz said...

ala uollss i prefer compaquee la gmana ha3

linn said...

compaq ada ke kuarkan yg kaler2? yg penah nampak mcm hitam dan silver cam biasa je kan.

(tp kan nok i nye yg sekarang pun compaq gak. yg lama je dell :p).