Saturday, November 29, 2008

stress factor part 2

haa yg ni part two lak ni.

kalo semlm ngan buku2, tp kali ni menda lain lak.

aku bleh lak 'ter' follow balik cite korea coffee prince kt channel 'U' singapore. sanggup ni cabut2 plug sb nak pasang indoor antenna janji leh tgk cite tu. padahal ada je dvd dia.tp gediks gak nak tgk yg kt tv. tp cite tu jelah. abis cite pasang balik astro.


dan aritu pegi jln2 kt econsave nak cari barang dapur (peh..takleh kalah brg dapur. masak selalu kerr???), aku juga telah beli dvd2 yg agak tak berapa banyk :


siap cite lama pun aku bantai beli. lantak laa sb aku tak tgk lagi. tp bagusnye dvd kt sini dah turun rega. kedai tu jual rm15 dpt 4 cd. aku lak sb kepala ting tong main "enggeh" je ngan budak tu. selalu aku akan tawar lg. iskkk...rugi...rugi.

errrrr......ni cuma dvd movie je yea yg aku tunjuk. ada beberapa korean ngan chinese nyer series aku mls nak amik gambar.

hmm... bila nak study ni???


4 comments:

adibah said...

nok, stadi la dulu nok.. jangan jadi macam aku.. sambil2 stady sambil2 tu nengok/dengar TV. tu yang result pun ala2 sambil2 je...! :(

linn said...

alaa nok benda ni cuma utk menghilangkan stress jer. cer tgk berapa bnyk buku ngan dvd aku dah beli, bukan tgk pown.

mek pun result agak sambil2 gak nok. takde pun warna2 berterbangan.

adibah said...

nok,

kamu udah di tag. sila...!

linn said...

ya ampun.....ada lg??? harus entry sehari esok adalah pasal tag jer ni.