Wednesday, November 12, 2008

makan hati

yes uols...aku makan hati.

bukan makan hati sb sakit hati ke apa laaa, tp mmg makan hati goreng ngan nasi hikss.



ni lauk aku on monday. kan aku dah rasa tak sedap badan kan. so lauk ni je yg aku rasa leh lalu kt tekak. nasi pun suku je ngan kicap. akak kt kedai tu siap tanye masih dlm pantang ke dik? gitu.

mek IT yg selalu mkn ngan aku pun ala2 tak percaya sb aku leh mkn gitu je. tak abis some more. yea...aku mmg cenggini kalo sakit tekak dan tak sedap badan. mkn tu tetap mkn laa. kalo tak lalu nak makan tu dah sakit lain lak kan.

sedap gak makan hati ni kan.

2 comments:

adibah said...

noks,

dah buat blood test? bukan pregnancy test tau.. blood test.. mana ler tau.. takut2 denggi. ingat dak dulu mek tak selera makan masa denggi? hati2 noks..

linn said...

tak perlu laa uols. mek bukan tak lalu, cuma takleh nak masuk kt tekak je. selera mmg totap ada. dasar kuat makan! gitu.

tp nok, ramai yg suh mek wat preggy test occay sb diragui katanye. motif sgt kan. melampau taw diorg.