Sunday, November 30, 2008

drop paper lagi =p

kann? melampau tak?

aritu ye ye oo je aku ckp takmo drop paper. tp selepas dipikirin masak2 dan di diskusi dgn rakan2 seperjuangan dan tidak seperjuangan, aku amik keputusan drop satu lg paper iaitu econs.

yesss..aku sayang laa CGPA aku. aku nyer confidence utk jwp exam adalah 50-50. utk assignment pun tak confidence 100%. buatnye disebabkan paper ni aku drop kang sedih laa plak. sb itulah aku drop disaat2 akhir.

so sekarang aku concentrate on satu paper jer. ni pown stress ooo sb aku malas nak membaca.


ermmm....tp walau apa pown next semester mmg wajib utk amik semula 2 paper yg killer ni. killer bg aku laa sb 'rajin 'sgt kan. lagipon paper ni takleh nak goreng, sb tu aku rasa susah hiks.

zuer ngan dibah amik MBA gak kan? ada notes tak on financial management ngan managerial economic nih? kalo ada nnt email kt aku yea. aku ada dah buku dan notes from the university, tp mcm tak cukup laa. dan sapa2 je yg penah amik this paper dan nak bg pun sgt2 lah dialu2 kan. jasa anda amatlah dihargai.

persediaan awal ni namanye.

8 comments:

ita.itu said...

drop paper ek..apa2 pun ko buat akak restu...hrp study betul2 ek

adibah said...

noks,

mek amik paper IT & Finance semester ni.. Skrang tengah sibuk bermain dgn financial calculator..! Kalo nak notes, nanti mek fwd occay!

cemana pun.. mek suka nengok gambo si shasha (btul kah namanya) ittew.. ala2 bibir anjelinajoli!

linn said...

itaitu,
baik bossss!!! (ikut style otomen hehehe).

linn said...

sept11,
tengkiu noks. jasamu akan dikonang2 jua hikhik.

btw itu alia laa nok. masa tu dia 5 kot cmtu.

adibah said...

Alia kah??? lorr... ingatkan shasha.. comel banget!

linn said...

aah noks. alia @ kakak laa tuh. comel kah? nengok laa gak makcik nye cemana kan.

kueng kueng kueng.....

Ungku Nor said...

aiseyyy..takde nota nak kasik.
nota anjib ada la ni tapi cam tak relevan la pulak..ihikss

linn said...

nota anjib? ohh..boleh...boleh... tp tunggu sya apply masuk sama kelas ngan dia dulu eh.

*matilaa murid kertu..