Thursday, November 27, 2008

kudapan

ofis aku ni kt industrial area. since opis kami pun kecik je, mmg takde kantin pun. in fact kilang2 di sekitar kawasan ni pun takde yg provide kantin utk their staff.


so utk makan, kami terpaksa keluar. walaupun camtu, utk breakfast, ada sebijik van yg akan round sekitar sini dok jual mcm kuih muih, nasik lemak, mee goreng, buah2an, roti dan sebagainye.

aku pepagi selalu beli buah2. kan org kata b4 makan amik buah2an dulu so that acid kt buah tu buat kita tak berapa selera nak makan kan? tp hardly work for me sb aku makan ke tak makan ke sama jer. camne tu?

dan baru ni timbul kesedaran utk tak makan buah sb sejuk katanye. hehe takde maknanye.. aku tak beli sb batuk laa.


tp sekarang dah start beli semula. buah peberet aku ialah mangga muda letak asam atau pun garam. fuhhh sedapnye kan. dan sesekali ada buah nangka yg masak dan menganginkan badan amda. akibat nangka ni jugak laa aku demam aritu. dan mungkin sb aku suka mkn mangga masam ni menyebabkan penyakit lupa2 aku tu dtg semula? pun masih tak sedar2 diri gak kan.


dan tajuk entry ni adalah kudapan. apsal aku buh tajuk tu aku pun tak tau.

belasah jelah.

4 comments:

Rmz said...

ni nangka ker?

linn said...

yup...nangka dan mangga. kaler dua2 bih kurang je kan hehe.

BigMouth said...

nangke tak sesuai tuk org yg byk angin..
awk ade angin ke linn..

Best lah bc blog linn... simple and senang di bace... tak byk back ground.

linn said...

angin kuskus ada laa hehe.

thanks BM, selalu2 laa singgah sini yea.