Sunday, November 9, 2008

majlis raya - the people

memula harus mencapap muka tuan umah/tuan punye blog.


muka dah stress pepagi masuk ofis. ohh..kami dibenarkan utk memakai pakaian raya pada hari tu. selalunye kitorang pakai uniform yea. alaa yg kaler biru tu.

gambar bwh ni adalah diorg2 yg tunjuk2 rajin mengemas sebelum majlis. eh tunjuk rajin ke? ok lahh salah statement. ni mereka2 yg rajin yg tolong2 pada hari tu. ni betul2 nye statement ye. yg tak bnyk muka dlm sini ni mmg tak rajin! gitu!


the VIPS


antara tetamu yang hadir. diorg ni laa yg bg bunga aku post aritu.


anne dgn staff dari our main contributor.


june melayan big customer utk forwarding dept.


boss with bosses.


leng chai from seagate. ada satu lg lengchai tp aku tak sempat nak snap. korang dari opis yg baca ni sila kaber2 sket.



the staff.

diorg from the other office dikepocikan oleh aisah.


azza yg konon2 nak kaber makan sikit. sudah laa luuu!


c-la yg menten konon2 tak tgk camera padahal dia tau aku nak masuk blog. wahhh korang mcm tetamu yea aritu. keluar masa makan dan masa bungkus makan jer.


makyung di awal2 bulan.


makyung di ujung2 bulan.


penyambut tetamu atau leh dikenali sbg multi-model??? boleh lahhh....


last but not least gambar sengal from HR dept. ika, aku, anum n aisah. ni amik gambo sebelum tetamu sampai. ada satu lg tu gambar skima. tak syiok arr buh gambo skima kt blog kann?



dan motif aku sorok2 belakang ika ialah untuk menkaber kebulatan badan ye. sukati aku laa kan nak kaber kan. kutuk laa....aku tak kisah kutuk dpn2. huahahahah...

selamat hari raya (haji)!!!

No comments: