Friday, November 14, 2008

pancake

lets mencapap foods lagi dipagi hari ni kan.

yes uol, semalam aku bikin pancake. terharu sampai rasa nak menitis air mata tgk diri sendiri pandai wat pancake.

pancake nama omputih dia, nama melayu dia roti canai (canai dlm kuali jerr).

nama saintific dia lak adalah LEMPENG kann????

hikss. mmg saintifik sgt!!!


ni semua gara2 aku terliur tgk kt blog ayu dok masak lempeng dan si yaya lak panggilnye roti canai. tp since monday & selasa tu aku tak berapa sihat, nafsu nak makan pas balik keje tu mmg nan ado.

so semalam laaa masa yg paling baik utk aku wat lempeng tu. oily gila kan. baik lempeng, baik kuah sardin dia. tp sib baik aku tak diet. sardin dia lak kureng sb tak pedas. aku malas nak blender cili lah semlm, so main potong2 jelah.


tak cantek sungguh lempeng aku compare ngan ayu nye. aku tak reti masak nok. tp sibuk gak nak mencapap gambar dia kt sini kan. tp rasa dia sama ngan lempeng mcm mak aku masak. kira lulus laa kan.

so apalagi.....jemput makan semua!

(ajak2 ayam jerr :p)

10 comments:

chronicles of angelzz said...

noxxx melertzzz rajin uollss pepagi nie...

meh kirim sini sikit hu2

Anonymous said...

na, nie kalau yaya nampak nie mau dia tanya auntie buat roti canai ke?

oo said...

Tengahari2 ni tengok lempeng u, kruk krek perut i dah ni Linn....tambah2 ujan pulak kat sini...:D Memang asyik rasa laar jer perut ni kan :)

linn said...

COA,
nok, tu i buat ptg semlm la uols. nak anta? anta email je leh rasa tak agak2nye? hiks.

linn said...

fazayu,
tulah kan hehe. tp mmg canai apa yu, canai dlm kuali.

linn said...

yan,
lempeng kalo mkn time ujan ngan air panas pehhh....sedap kan. eh..eh.. bukan uol diet ke nok? mana leh mkn hehe.

oo said...

Takde maknanya diet hari2 nok...kengkadang tu melantak jugok :))

linn said...

hehe btol la yan. mana leh hari2 diet. sakit nnt woo.

ita.itu said...

sdpnye lin..lempeng mkn ngan sardin..nak buattepung lak x de..hehe

linn said...

takpe kak ita. buat time wiken ni leh kan. kedai peberet otomen beli menan kt bwh tu mesti ada jual tepung nyer kan. hiks.