Friday, November 21, 2008

tragis sungguh!

meh aku nak stori sket.


dgn sesak berterabur tu kan sila perhatikan dua benda yg aku bulatkan kt gambar tuh.

bezanya botol tu adalah satu tu kaler putih ngan biru, satu tu putih ngan pink. dan walaupun warna tanahnye sama tapi fungsi keduanya adalah berbeza sama sekali. alaa korang pun tau kan fungsinye. toksah gatai nak tanye2.

aku ni sebenarnye kena tukar syampo at least 2 bulan sekali. so baru2 ni aku feel2 tukar syampoo sunsilk kaler putih ni laa since konon nak kurangkan hair fall disamping dandruff. walaupun takde dandruff sibuk gak nak guna kan.

dan syampo yg satu lg tu aku hanya guna bulanan time bulan mengambang je. kan tak elok kalo digunakan selalu kan.

so semlm aku balik agak awal. tp gatai nak tgk tv dulu lah hapa lah sampaikan waktu magrib dah dkt nak abis dah. time tu baru laa sibuk nak mandi semua. dalam dok nyanyi2 kt toilet tu, capai lah salah satu botol putih tu.

dan instead of capai botol yang ni :


aku gi capai botol yg ni:


aku tak pasan ok sb time mandi lens semua dah cabut dan takkan laa aku nak pakai spec time mandi manda kan. bukannye nampak. dahhh...satu deria penglihatan tak dpt digunakan disaat itu.

tp nasib baik laa deria bau aku sgt kuat. i was like...apsal lak bau dia lain mcm je nih. sekali tgk2 botol...alamak...salah syampoo laaa.


kann??? sgt tragis sekali. tak dpt bayangkan kalo idong aku prob ptg smlm dan aku dah lumur liquid tu kt kepala. apa jadi kt rambut aku?

hmm...pengajaran buat aku nih. lain kali kalo nak beli syampo sila gunakan kaler yg lain dan pelbagai dan tidak serupa dgn barangan2 yg lain.

6 comments:

ita.itu said...

abis la keras kejung rambut ko dik..hehe

adibah said...

noks,

nanti jadi simply delicate gittew! hahahaha

Zuer said...

lembut tak rambut? mesti rasa kelembutan tu kan. kecantikan adalah Hak milik setiap wanita !!!!

chronicles of angelzz said...

uolss jemput ke rumah ader hadiah... muahahaha

linn said...

itaitu,
tak sempat sampai kt rambut laa kak. sib baik! hehe.

sept11,
simply delicate sgt kan rambut haku. tak rela ok syampu utk tuttttt kena kt pala.

linn said...

zuer,
tak penah try lg laa zuer. nak coba? nnt iol kirim kt kak dib yea. hehe.

COA,
nok blogmu sukar diterjah laa mlm ni. asik error je. takpe akan ku jenguk rumahmu ittew nnt.