Tuesday, November 25, 2008

drop lagi?

memula dulu aku ingat aku sorang yg agak blur2 pasal econs ni sb subject ni bnyk calculation. tambah lagi masa memula lawan dgn finance yg mmg agak lebih kurang sama tp berbeza. tp aku rasa lepas buat assignment aku dpt tangkap sket laa about the subject.

then baru2 ni group aku (alaa 3 org lg yg sama batch ngan aku) dok ckp tak berapa konfiden dgn subject econ ni. kira sama laa kita kan hehe.


ekceli kitorang ni selain dari buat sendiri assignment, ada gak dptkan 'outsource' dari beberapa org pakar (yg lain sila jgn tiru mcm kami okay! hehe). mcm law aritu mintak pendpt sorang lawyer. suddently tah macam mana that lawyer tetiba di suspect menghidap denggi dan was admitted for 3 days. tp before that dia dpt laa buat sikit notes on how to answer the questions and etc kan.

then semlm our outsourcer utk subject econ tetiba masuk spital gak. kesian laa depa ni kan semua kena masuk spital sb kitorang ke. mungkin ini hikmahnye sb nak suh kitorang diskas dan faham tentang subject tu semua. tp member2 aku dah menggelabah dan ada yg sajes nak drop paper lagi.


adoii... fenin laa gue. aku rasa dlm masa sebulan ni boleh catch up kot subject yg depa tak paham. hmm harap2 takde laa yg wat keje 2 kali. takut sgt cgpa jatuh. aku yg cukup2 mkn ni haa rilek kangkung jer hehe.

sok2 aku stori apa keputusan yg kitorg decide mlm ni. tp apa pun aku kena ikut kata hati aku sendiri kan?

hati aku kata aku kena teruskan!

6 comments:

Anonymous said...

all the best!

Zuer said...

cik tipah...subject nie x susah ler...kener consentrate jer...terpulang !!! Hentak dada...tanya siapa yang hentak !!! ahakzzz

linn said...

lily lotus,
thanx lily!

adibah said...

Noks,

Kalau rasa boleh gi.. carry marks pun vast.. teruskan perjuangan.

Kalo rasa kenot gi.. carry marks pun ala2 jer.. jumpa lagi di lain siaran..

Itulah pendapatan aku noks!


Sekian.

linn said...

zuer,
kan zuer kan? kena study lebih sket laa kalo mcm kita2 ni yg buat part time.

wahh..main hentak2 laa pulak ye. cmtu nnt hentak kepala jer la hehe.

linn said...

sept11
btol la pendapatan uols tu.

*tp pendapatan aku kurang sket laa dari uols. cemana tu? hiks.