Wednesday, November 12, 2008

drop paper

setelah dikaji, ditimbang, dipikir dan di segalanye lah dgn semasak2nye, maka aku & geng telah sebulat sora untuk drop satu subject.


haiyohhhh....sangat tertekan kan. lg sebulan nak exam berani2 nak drop subject. dan semestinye kena fee laa sb dah lambat bebeno nak drop. kena rm200. takpe leh tolak dari duit epf yg aku dah bayar kt oum dah.

subject yg menjadi pilihan kami ialah financial management. memula aku ingat aku sorang yg blur sket pasal finance ni. sb subject ni perlukan practice yg banyak dan buat homework baru leh score. tp ropa2nye 2 org lg geng aku pun sama.

susah kami nak cope sb keadaan ujung2 tahun ni ngan ofis work yg sgt hactic dan tak abis2 dgn kes budget, end year closing, meetings etc. ohh..memang tak cukup masa.

abis je last class sabtu aritu kitorang sibuk cari borang kt CGS. dpt2 je monday terus submit. tp kesian kt lecturer laa kot sb dia tak tau kitorang wat keje gini.

takpelah leh jumpa dia semester dpn.

:D

6 comments:

Tijah said...

financial mgmt la best nok! aku sker tuh..nyesal dulu x amek.

chronicles of angelzz said...

alala awat uollss drop paper tue da dkat fnal kan kan kan x rugi ke uollss?
hurm apa apa pown slamat maju jaya uollss

adibah said...

Noks,

All the best..! Mek baru nak start semester 3 nih..

linn said...

kakjah,
best ke kj? leh laa jadik tutor utk sem dpn yea nok. hikss.

linn said...

COA,
susah laa uols sb kepala iol masih pentium 3 kot hehe. lgpun baik drop dpd CGPA merudum sok tak ke haru & thanks uols 4 the wish.

linn said...

sept11,
tengkiu uols. bape sabjek amik sem 3 ni uols? pstt..psttt aritu dpt berapa CGPA? meh stori sket.