Friday, November 28, 2008

stress factor part 1

wahh...tajuk tak boleh belah.

tp ada part 1 tu kan. maksudnya nnt ada laa part2 yg seterusnye. sila jangan boring yea hiks.

tau tak apa yg aku dah buat since few days ago. meh aku stori mori kt sini. aritu aku dah pinjam buku dari kak shida yg bertajuk :


boleh tahan gak buku ni. dgrnye tgh top dan sold out sekarang yea. aku pun tau sb bebudak ofis yg bgtau. nanges? biasa laa aku, baca buku apa pun mesti nangis. tp kalo buku tajuk dia commercial law of malaysia aku tak nanges. tak tau lak napa kan.

dan selepas memulangkan buku tu pada empunyenye ari senin aritu, eh...bkn lepas pulang patutnye, tp pas abis baca buku cite tu, aku mula korek store dan mengeluarkan buku2 ini :


dah berkurun lama belinya tp bacanye idak gak. dulu aku mmg suka beli novel tiap2 bulan tp since awal tahun ni kan aku start study, so dah stop beli dah tp yg ada tak terbaca pun. dan ni dah start baca separuh dah. buat gila sungguh kan. instead of baca buku utk exam, aku pi korek2 semua buku kt store. ada lebih 10 pcs gak laa yg aku lom baca.

harap2 tak lama laa kegilaan aku ni.


6 comments:

Zuer said...

ok aper cik tipah...semua soalan exam ada dlm buku nie? tak percaya bukak muka surat 13...jgn bagi tau org tau...
nie soalan bocor...mesti dapat 4 flat !!!

linn said...

iye ker zuer???? wahhh...ini sudah bagus. ada skolan bocor semua nih. kompem laa 4 flat.

Tijah said...

bleh abes ke tu? kalu aku baca 1-2 page misti lelap pastu.

linn said...

tu cuma tunjuk mcm macho je kak TL oi. tanda2 protes laa kononnye. jap lg kang simpan balik dlm store tu hehe.

adibah said...

Nok,

Aku ada kemusykilan sikit.. kenapakah dalam banyak2 buku tu... buku yang bertajuk "Semuanya tentang lakimu" yang berada di tangga teratas sekals?? Motif apakah ittew?


*laaaarrrrriiikkkkkkkkkkk gi Kajang! hiks!

linn said...

ohooo...lari ke kajang yea? walaupun terpaksa ke PCB sekalipun akan ku kejar. jaga ko nok!!!!!!