Tuesday, November 25, 2008

ribut di pasir gudang

ni sebenarnye kisah ari sabtu. tp baru nak cite arini. kira halal laa kan.


ari sabtu aritu lepas balik dari sekolah (dan lepas aku wat lawatan muhibah kt jusco) tgh jln ujan dgn lebat. jln lak very the slow sb kt dpn ada sebijik pajero masuk longkang. tgk meter aku laju gile tak aku merempit? syabbas bete kan??


sampai2 kt simpang nak masuk ke pasir gudang aku tgk dpn berkabus. means ujan mmg maha hebatnye disitu laa. masuk2 je mmg lebat nauzubillah. sampaikan aku takleh nampak jln.


bnyk dahan2 pokok yg tumbang. jln nak masuk ke umah aku pun ada dahan pokok dah nak jejak atas keta aku lg. berani lak kan aku jln bwh tu. tp gambar takleh nak snap sb semuanye mcm terkejut2 gitu.
kalo dah gini kita kena pakai sun glasses utk lebih nampak clear line2 kt jln. tgk2 aku nyer glasses semua dah takde. tinggal yg satu tu pun kaler biru dpt free dari lancome. alah...janji ada laa kan. clear sket jln.

tp aku mmg seram kalo bwk keta time ujan lebat gini.

4 comments:

Zuer said...

ermmm ribut kat sana ek ? ada ribut pasir tak? yer lah dekat ngan pasir gudang !!

linn said...

takde laa zuer. pasir kt sini semuanye dok dlm warehouse (gudang). itu pasal laa dia tak berterabur kt luar. gitu!

Zuer said...

ermm baiknya semua pasir kat saner ek? patut lah johor tak cukup pasir.. semua kener nyorok !!!

linn said...

tau takpe.....