Monday, November 3, 2008

monday's breakfast

semlm aku lunch kol 4+ petang.

pastu dlm kol 7, 8 tu takde laa rasa lapo sgt kan. akan tetapiii....kol 11.45 mlm perut aku yg dah seminggu tak ke sekolah dok kruk krak kruk krak mintak diisi. halooo!! apa kes lu mintak diisi mlm2 buta? owh no! no! no!

tp since semlm, dok ym ym aku dok craving for roti telur. this morning aku dpt apa yg dihajati ittew. yeay!!!

roti telur ni bukan aku punye. gambar kambam dari google image. aku nyer card reader tinggal kt tepi laptop kt umah lak cissss. pc kt opis takde bluetooth. so takle nak tunjuk roti telur aku. opss...kantoi sudah meng-eat-blind-salary buat blog kt ofis arini hikss.

(kalo bos2 baca...sori arrr boss...sesekali jer nih).


dan apalah erti roti telur/canai tanpa teh tarik kan. yesss..tambah dan lengkapkan segala lemak2 kalori, karbohidrat dan segalanye lah. eleh..mcm laa aku concern sgt. padahal selama ni bedal jer semua hehe.


ohh..alangkah nikmatnye.....

pas makan aku fenin2 lalatlaa pulak. apsal tah. sb tu aku rest jap dan buat blog ni.

gitu!!!

6 comments:

eedany said...

Wowee...dua2 pun my favourite ni...
harus cari!!!

:)

Tijah said...

sodap nampak??? teh tu kalu taruk halia lg best tuh...pastu konfem kentut berperisa telur...

linn said...

eedany
yesss...jgn lupa cari. nnt leleh air liur. hikhik mcm baby lak yea.

linn said...

kakjah,
kentut berperisa telo? eeeewwww....sgt huduh occay!!!

adibah said...

uols,

wahh.. berjaya juga akhirnya mendapat roti telur..

pas makan aku fenin2 lalatlaa pulak. apsal tah. <--- meh sini iols huloq glucometer kat uols!

Gitteww!!!

linn said...

jgn glucometer aja, bg sekali thermometer, autometer, kilometer, centimeter dan segala meter2 yg ada yea nok.