Thursday, November 20, 2008

sample clinique

korang ada click2 kt aku nyer ad tak?

gi laa try click2 sana esp kt ad clinique. tu pun kalo nak try laa. kalo tidak aku tak paksa.

kt ad tu ada kata nak bg free sample kan utk sapa2 yg email kt depa particular ttg kita. aku ngan mek IT dah click dah dan dah dpt evoucher utk dptkan sample tu dr aritu lg. pastu wat bodo lak until la smlm baru teringat voucher tu valid sampai 20/11 jer.


so petang smlm ngan gigihnye kitorang pergi ke jusco tebrau city utk tukarkan voucher tu ke sample yg diorg janjikan.

not bad gak sample dia, quite enough kalo nak try utk pakai 2, 3 minggu nih tau. pastu diorg pun ada pilihan utk oily skin ke combination ke dan apa tah aku tak ingat. aku amik utk combination skin laa. saja je nak try. kot2 kalo elok sok leh laa guna kan.


haaa sapa2 yg rasa mcm nak try tu cepat click2 kt ad clinique tuh. arini gi redeem voucher tu cepat2. tp tunggu email dulu ok.

cepat sebelum kehabisan!


4 comments:

Zuer said...

ermmm...yang nie zuer x leh nak pakai...bagi lah...minyak wangi ker? best gak...kalau nak g tukar kat johor tu...ahakzzz

adibah said...

Untuk mek takda ke noks?... asyik gi klinik je.. nak jugak product clinique!

linn said...

zuer,
ehh...lelaki pun kena jaga muka dan kecantikan laaa. tak salah

linn said...

sept11,
eh boleh jer. rajin2 laa meng-click2 kt ad kt blog mek ni nok. disamping uols dpt sample free, aku pun dpt pitih dari nuffnang. gitu!