Monday, November 24, 2008

biskut kering

dah bekfest ke uols semua?

jom bekfes biskut kering cam aku ni nak. ni sebenarnye gambar diambil bukan masa bekfes arini. tp masa ptg aritu masa aku wat assignment. study je mesti nak kunyah2 laa. apa pesen tah aku nih.


biskut kering ni bergula. dolu2 masa kecik2 selalu jumpa biskut ni kan. laa ni dah timbul balik. ehh.. ke selama ni mmg ada cuma aku yg tak pasan aku pun tak tau.

nak ker? kalo nak pegilah dikedai2 tayar yg berhampiran dgn anda. kenapa tayar? sb mkn biskut bnyk2 pun leh menjadikan badan anda mempunyai tayar spare yg bnyk mcm aku.

keh..keh..keh..


8 comments:

Ungku Nor said...

cicah milo..peerrgghhh..

ita.itu said...

eh biskut gula ni ciciah teh oo layan tau

Zuer said...

sedapnya biskut ada gula nie... kalau dapat cicah dengan teh o nie..sedap.. Patah2kan banyak2 dalm cawan.. bila dah banyak...ia menjadi lembik..pastu makan..mcm nestum .!!! nanti cik tipah cuber ler...sesuai dimakan semasa boring, lapar..dan kalau 2 buat assigment.. mesti dapat banyak idea..

adibah said...

biskut kering ni bergula <---- SELF REMINDER KAH NOKS?????? Biskut kering ni takda yang LESS SUGAR kah?

Berhati2 di jalanraya darling..!

linn said...

ungku nor,
akak suka milo yea. sy ni once in a blue moon je minum milo. caffeine addicted nih hehe.

itaitu,
haaa..kalo cicah teh o syiok kan kak. teh kan bercaffeine. so sy pun layan hiks.

linn said...

zuer,
kalo cicah teh o je leh laa mkn sb dia masih ada rangup dia kan. tp kalo dah celup dan kembang tu mcm baby lerr rasanye. tak berapa suka ler yu.

sept11,
self reminder apanye. bukannye gulanye tu bersalut sekeliling biskut tu nok. takpe nok lgpun aku tak diet. hantam sajalah hiks.

adibah said...

Noks,

Aku suka makan macam baby baby nihh... yew tak suker ye baby??

Biskut tu kan ada gula => glucose => guna glucometer => check glucose => makan daily medicine.. gittew..!

linn said...

cik dib...apa ni bebe bebe kt sumorang? geli ai dgr taww!

eleh nak kata menghidap kencing manis laa tu. tulah uol, org ckp tak mo dgr. takde nye dah glukometer check glukos tu semua.

oit..berapa kali nak ulang komen ni haa? kang buh comment moderation mcm sesetgh blog kang baru taw :p.