Tuesday, November 25, 2008

lunch semalam

even aku ni bukan antu asam pedas mcm miss I, tp kadang tu tingin gak laa mkn. lelebih lagi sejak tgk entry kak ita itu pasal asam pedas dia yg nanges kt lot 10 aritu.

so smlm lunch aku gi ke gerai yg biasa kitorang gi ada lak laa asam pedas. ehhh...aku rasa selama ni pown ada kot cuma aku yg tak pasan. yelah lauk aku ari2 mesti ada kuah lemak, lemak, lemak. very the unhealthy kan. dan thats why jugak badan pun berlemak sana sini. so baru ni aku dah ckp ngan mek IT nak ubah style permakanan aku. tgk laa nnt jadi ke tak. eh meleret2 lak explanation.


haaa inilah nasik aku smlm. asam pedas ikan pari, sambal terung bulat ngan sayur kangkung. sedap taw sayur kangkung. apsal yea ada org tak mkn sayur kangkung mcm sesetengah org ittew hiks.

asam dia takde laaa nangis sgt (bak kata kak ita) compare ngan yg kt kedai dkt ofis lama kitorang. tp can do lah.

hmm tghari ni nak mkn apa yea.


12 comments:

chronicles of angelzz said...

uollss masak megi bwak bekal g kerja bak kata kak senduk okeyh...

linn said...

megi takyah bwk bekal laa uol, bwk plastiknye terus. kt ofis rendam 2 menit dah sedia utk dimkn. sesuwai ke mkn megi? isk isk isk tak elok taw!

adibah said...

Nok,

Mek teringin nak makan ayam goreng A&W bersama Float yang sangat mengancam!!

Ungku Nor said...

makan asam rebus la kalo nak jaga makan..hehehe

Zuer said...

ikan pari...nyam222... sedap nyer...

NouroulSuhaimi said...

niii kenapa g merata blog asyek ada citer asam pedas je niiii.... tensennn!!!!! aku maseh tak jumpa asam pedas yang kebabommm meletop kat area opis aku niiiii..... tensenn!!

linn said...

sept11,
nok ayam a&w ngan float takde kangkung laa. so how??

ungku nor,
alamak kak...asam rebus tu nnt2 dulu kot hehe.

linn said...

zuer,
sodap kan ikan pari. tp iol cuma mkn pari kalo masak asam pedas dan bakar je. lain takleh diterima.

cok,
punye beso area CM tu takde jual asam pedas ngancam ke nok. kalo centu kena laa pi lot 10 mcm kak ita hehe.

chronicles of angelzz said...

asan pedas org melaka la keboo gtew...
ada sedara dr sana, dia masak simple jer, campak2 jer, try ke mkan... rasa cam xnak lepas je pinggan heh2

tq bg suppot ket entry saya tu ek,,

paige

Ayu Jaffar said...

na, kau ingat tak lagi abg yg jual nasi bungkus kat subang jaya tu. kat gerai dia kan tak penah miss asam pedas.....kau kan selalu beli ikan terubuk. ingat takkkkkkkk?

linn said...

COA,
ada beza sket asam pedas melaka ngan johor taw. depa suka guna lobak asin masuk dlm asam pedas. tp bg yg tak tau masak asam pedas mcm iols ni semua sedap je nok hehe.

linn said...

ayu jaffar,
haah laa yu. time konon2 feel diet tu aku cuma amik ikan je tp mkn dari kol 1 smpai dkt2 kol 2 kan. dgrnye abg tu dah tak jual lg kt situ yea.