Sunday, November 2, 2008

tgk baby lagi

jumaat aritu aku pegi melawat ofismet yg bersalin.

lyn from accounts dept gave birth to this pretty girl, qistina batrisya.


(chop chop...apsal nama2 anak ni bermusim2 yea. sekarang ramai org yg bersalin nama anak cenggini. aritu nama lain mcm alia, daniel, aiman, sok2 plak nama lain. opssss...takyah jwplah. aku tau kang ada yg ckp sok ko beranak ko tau laaa. yea yea aku paham).

ramai yg nak kawin dan yg dah kawin dok amik berkat ngan baby qistina.

ni c-la yg nak kawin ujung tahun amik berkat.


mek IT pun amik berkat.


suhaila pun, suriani n shira....tunggu giliran amik berkat.


aku? aku tak berani pegang baby laa nok! anak buah aku aritu pun aku tak dukung lg. tunggu depa sebulan dua kang, bagi keras sket baru ok. sekarang diorg masih lembut sgt. seram laaa anak org woo.

ni kazen baby qistina. alamak nama pe aku tak ingat.


haa...ni mak dia yg kena isi borang dari HR.


utk lyn, rilek laa puas2 yea, december kang jgn lupa naik keje. end year closing wooo.

hiksss.

4 comments:

adibah said...

noks,

mudah2an.. insyaAllah...

chronicles of angelzz said...

uolls fyi nama anak buah i nur aisya qistina... wah sama :)

nyway salamziarah uollss...i link ur blog eyk :P

linn said...

sept11,
InsyaAllah kan nok!
(chopppp..apa yg insyaAllah ni haa? ala2 kompius jap haku).

linn said...

COA,
kann?? nama budak2 ni sgt bermusim2.

jom lah kita link menge-link uols.