Thursday, November 20, 2008

kata bz tp jwb tag

Aku tak sempat nak wat auto publish mlm semlm sb ngantuk (lagi?) dan sempat buat entry untuk pg td jer. semlm agak bz kot kt ofis sampai aku tak amik gambar apa pun utk distori dlm blog. huh!

tp takpe...ada tag daripada zuer yg aku leh wat sekarang nih. yea aku buat ni kt opis taw korang. curik laa masa jap, stress ooo asik keje jer. kan?



meh tgk soalan2 killer ke tak killer dari zuer.


What were you doing 5 years ago?

dikabarkan akan di temporary transfer ke butterworth sb kena gantikan HR exec yg nak cuti bersalin. tp aku feel2 bengang dan wat mcm2 alasan, jadiknye si rizna menjadi mangsa. few months pastu aku dikabarkan akan dihantar ke port klang pulak. sekali lg terlepas dan rizna gak jadi mangsa. tp pas setahun lebih kena ke pasir gudang dan time tu "ditawarkan" ke sini, walaupun dlm erti kata yg lain tawaran tu adalah arahan!


What were the 5 things on your to do list today?
  • nak siapkan assignment law soklan 1 & 2
  • nak siapkan assignment law soklan 3 & 4
  • nak siapkan assignment law soklan 5 & 6
  • nak siapkan assignment law soklan 7 & 8
  • nak siapkan assignment law soklan 9 & 10

kann...mcm laa sgt rajin. terpaksa ambik masa sket kt opis arini sb nak wat sket dulu. ehh..takpe laa wat assignment kt opis. aku leh wat keje smpai kol 9,10 mlm, bwk keje balik, buat keje time wiken, takkan nak amik masa sket kt opis wat assignment takleh. keje aku dah abis dah laa.

(yea..itu undang2 aku sendirik. mcm mengungkit lak kan. gasak lah!)

What are the snacks that you enjoy?

kekacang and potato chips. suka no mkn junk food. bak kata boss aku "its your body, not my body". ini adalah dialog setelah puas dinasihat tp tak jln2 gak.

What are 5 things that you do if you were bilionaire?

ohh..dah penah jwb dah ni. sila semak entry yg lepas2.

What 5 jobs you've had?

keje ni means yg dpt duit laa kan. tak sampai 5 kot aku nih. jap listkan dulu yea :

  1. data entry clerk kt citibank masa pas grad. siap ditawarkan keje tuh. tp pandai sgt aku masa interview bwk degree. ingat org nak bg?
  2. kerani kt petronas carigali. contract staff je ni pas keje citibank.
  3. keje kt company aku sekarang tp kt subang jaya office
  4. company sekarang kt pasir gudang lak
  5. blogging? keje gak tu. dpt income nuffnang hiks.
eh...cukup 5 laaa plak kan.

Who are 5 person you want to tag?

takmo buh 5, nak sorang je. calling for rahayu........ ooo ayu... ko rasa ko nak jwb tak tag aku ni? jwp laaa yu.

jwp ek? ek? ek?


*photo from google

4 comments:

Anonymous said...

rajin jawab tag ;)

hi! salam kenal..nice blog..
..bleh tukar link tak??
..take care!

me -lily lotus-

linn said...

hye lily lotus, tag tu rajin jwb je, nak forward maleh. ehh..tp bnyk lg yg pending. rajin ke? =p

i dah jenguk page lily. fuihhh...lg canggih manggih nih hehe.

Zuer said...

ermmm...terima kasih cik tipah...call atau sms kak dib..sekarang...urgent...!!!

linn said...

zuer..sekarang tu sekarang masa kol 4+ td ke atau sekarang ni kol 8+? baru bukak lerrrr....