Wednesday, November 26, 2008

budget meeting

aku telah di kontek oleh IAD, HQ berkenaan bajet pg td.

since kitorg sini kan takde bos, dan our accouts exec lak cuti maternity, so dia tanye laa sapa yg patut ganti utk attend meeting bajet this friday & sat.

walaupun aku ngan mek IT yg wat bajet tu dgn bantuan diorg sket, tp of koz laa aku takmo utk pegi ke hq, lelebih lg kot2 kena present kang. aku ni dah laa stage fright walaupun dgn mereka2 yg padahal dah biasa. tp kalo namanye presentation, otometik lembik lutut hehehe.


dan mek IT pun aku yakin dia lg laa takmo. kang nnt alasan dia ada lg yg lebih senior. gitu laa ko. eh ke lu nak gi hq soh? nak present bajet? nak? nak? kalo nak bgtau cecepat yea.

so aku telah meng sajeskan nama org lain sbg ganti. lgpun dia relief duty of the accounts exec kan. dpt allowance lagi. so mmg patut laa kan. (bleh plak depa dgr ckp aku kan hikhikhik).

lagi satu sb ialah diorg bg short notice sgt. suh bertolak esok (khamis) padahal baru bgtau arini. oh no no noo...... ai don laike sepraise occay!

sib baik laa ada penganti.

selamat aku.

2 comments:

Anonymous said...

huhuhuu..lega abis noooo!

linn said...

tulah. selamat satu siksa hiks.