Thursday, November 27, 2008

lupa!

tak tau laa apsal aku suka naw lupa sekarang ni.

semlm pi ofis terpaksa jadik cikgu (pakai spek) kejap. sb lens koyak. so balik ofis tpaksa singgah kompleks utk beli. tp pegi2 kt kedai aku lupa power berapa. dah berapa kali dah sejak 2,3 bulan ni aku lupa aku nyer power.


semlm tot of beli sekotak, tp disebabkan lupa aku beli satu jer. thanks to mek IT sb bgtau kedai kt sini leh jual sebelah lens ngan rega rm10. before this aku cuma tau diorg leh jual sepasang instead of sekotak2.

tp aku tak tau laa btol ke tak power aku. teruk btol laa leh tak ingat power sendiri. bnyk naw makan semut kot.

apa nak buat yea bg mengurangkan kadar pelupaan aku kt sesetgh benda ni.

isk iskkk...


edited entry :

seperti yg dijangka mmg aku salah beli. i'm wearing 3.0 power patutnye tp yg aku beli smlm 3.25. haiyooohhhh....




10 comments:

Anonymous said...

Lorr Kak Linn...siannya...mesti cm cikgu bedah kan..hehehe...naper x kasi jer spek tu kt org kedai tu..diorg bleh check power ler... ke lain power spek ngan lense..huhuhu

linn said...

tak...spec nyer power lg tinggi. lgpun tak terpikir nak bg kt dia suh check setakat nak beli satu dulu hehe.

dan hasilnye mmg btol salah beli power ok! haishhhhh...

ita.itu said...

hehe..muda2 dah lupa ek..sama la mcm akak pun..cane kalo kita tua sok ek

adibah said...

Noks,

Adakah pelupa itu termasuk dalam kategori 7 tanda-tanda penuaan? Hiks!

linn said...

itaitu,
tak tau laa kak kalo dah tua tu. tp harap2 tak melampau2 laa. tp apsal ek kalo jln nak ke shopping complex tu sentiasa ingat je kan?

linn said...

sept11,
nok, apa yg 7 tanda penuaan tu? lupa laaa....

*garu2 pala.

Ungku Nor said...

letak reminder notes kat dalam henpon..tapi jangan la pi delete lak..hehehe

linn said...

tulah kan kak. pasni mmg kena buh semua kt reminder laa.

BigMouth said...

lupe tu biasa lah... nak kate factor umur, anak2 alang yg umur br 8 thn selalu lupe gak kan...heheheh

linn said...

hehe btol btol btol...