Saturday, November 15, 2008

briyani habib

semlm tghari aku makan nasi briyani.


aku dulu 1st dok sini mcm pelik sb diorg kt sini mmg tak suka makan mamak. tp mmg nampak laaa, tak bnyk kedai2 mamak kt sini. tak mcm kt kl jalan selangkah mamak, selangkah mamak. tgk laaa....mana ada restoran pelita, kayu segala tu kt sini. apsal ya?

tp pastu ada plak ex ofismate dulu kata kt masai ada satu kedai mamak yg mabeles. aku pun try laa dan mmg not bad gak rasanya. namanye restoren habib.


diorg ni popular ngan briyani kambingnye. ada gak beberapa kedai mamak yg tak berapa fofuler kt masai ni. since kt masai takde shopping complex so aku lambat sket tau about this area. aku explore dia masa aku nak carik bank rakyat pasal kad problem masa memula sampai sini dulu.

aku nye lauk baik nasi kandar ke briyani ke, tetap kuah kari ayam + ikan + daging + kicap ngan ayam goreng. takda nak mkn lauk2 briyani tu semua. tak berapa gemo sgt.


makan sambil borak mmg melekakan. tak sedar dah kol 2.30 masa tuh. mek IT ngan miss I laa nih. asik bebeno bercerita pasal SEKS........A nya nak kuar umah pagi2 laaaa. hishhh...korang ni, dah nak korner laa tu tanpa baca abis cerita aku td.

jom makan briyani kambing kt habib jom!

No comments: