Tuesday, November 25, 2008

lagu baru

mlm ni ekceli aku tak ber YM seperti biasa sb ada discussion.

tp sebenonye bukan itu yg aku nak cite. pasan tak lagu baru kt aku nye page ni? yess lagu hip hop lagik kan. suke tak? tak ske kang mute kan jelah yea.

btol2 gambar hiasan nih. lets party ewahhh...

boring gak asik nak layan lagu mellow2 ni. sesekali dgr lagu rancak baru laa rasa lebih muda. aku ingat td nak letak you tube dan muka penyanyi yg bwk lagu ni kt sini td, tp mcm tak sesuai gitu. lagi2 lagu dia yg tajuk dia elevator tu. penah tgk? haaa...kena parental advisory nnt kang terus kena rated aku nye blog. camne tuh!

so dgr lagu ajalah kan.

in the ayer...aye...ayer...

13 comments:

NouroulSuhaimi said...

yea! yea! let's cucuk bulan uollll!!!!

adibah said...

Nok,

Diriku terkenang kenangan bersama WanAzlan ittew..! Hiks! Shasha Cheah in d house!!!

Zuer said...

Happy birthday Cik Tipah..ke 35...ops....betul ker 35 atau 25...gitu
Eh yer ker birhday nie? bukan ker? ada belon plak...ada lagu hip hop plak
syok dengar

linn said...

cok,
yeah nok. enjoiceeeee....bak kata siti.

linn said...

sept11,
nok..tu jaman jahiliah tu nok. masuk2 club hehe.

linn said...

zuer,
yelah zuer besday ke 35...

bnyk laaa aku nyer besday.

*pstt apsal arini asik 25,35 jer ni? ada apa2 ke yg ingin diberitahu?

chronicles of angelzz said...

erkk bsday?
lalalalala

adibah said...

nok,

Lagu hikhok hok ni best giler wehhh!!! Kawe mari sokmo blog demo ni.. nak nenga lagu hikhok nih!! Hiks!

Ungku Nor said...

dah lama tak letak lagu kat blog..orang komplen berat..berat..hehehe

linn said...

COA,
hari2 beday iol nok. gitu!

linn said...

sept11,
kue ngomong opo ki lho?

linn said...

ungku nor,
mmg laa kak. kadang tu tak kuar2 lagu dia kan.

adibah said...

wakakakakakakaakakak!!!