Monday, November 24, 2008

bengang

bengang, sakit ati, geram dan sebagainya.

itulah yg aku rasa bila aku kena gi ke opis pada ari ahad. ekceli i dont mind utk sapa2 call dan gi ofis utk whatever matter waima waktu tu mlm buta sekalipun. tp jgn laaa during my sunday. sunday is for me to relax at home, study lite2 dan tido. kes terpencil takpe.

ada org suh email something about work. tp sakit ati tu pasal dia nak dan dan tu gak. dah laa gitu siap call org lain. bukan sekali tp few times mcm laa takde no tipon aku. memula kata anta esok then tetiba suh anta before 2 . ada keturunan kelly ke dia ni? tp takpe, sb work punya matter aku gagahi laa pegi.

semlm mmg aku dah rasa takkan ada sapa akan bukak email before 2 spt yg diminta. dan pagi2 td lg aku dah check email kompem mmg takde sapa pun bukak email yg iye2 kelapa dimintak semlm. geramnye!!!!!

opis aku kt industrial area kt barisan2 sini

dan yg lebih menggeramkan ialah ofis aku tu ada bnyk 'supernatural' nye. eh...bukan geram sebenarnye seram! kalo aku masuk sorang2 dikhuatiri akan diganggu gitu. dah laa aku ni penakut.

guard2 sebelum ni pernah cerita, maknab pun pernah masuk ofis awal sorang2 sekali dgr ada org jln2 kt atas. camne tu? kt atas tu kosong cuma ada meja2 je. semuanya idea my previous boss yg katanye nak jadikan bilik mcm2 laa kt atas. sampai laa ni dah dkt setahun, atas tu dijadikan tempat supernatural tu berkampung.

sib baik faizal, si budak forwarding ada kt ofis baru selesai besihkan kolam. kira berani gak laa aku nak masuk. aku mmg berkira utk suh mak guard tu teman masuk dlm ofis kalo takde sapa2 semlm.

mek IT, ummifirzanah....pstt psttt ok. jgn heboh2 taww.

geram niih!

8 comments:

Ungku Nor said...

uuuhhhh..
ahad ialah hari untuk berguling2 ateh katil sampai tengahari..hehehe

Zuer said...

yer betul Ungku Nor..Kesian Cik Tipah kita..kener datang kejer ai Ahad...!!! ahakzzz

linn said...

kan kak kan? sib baik je takleh nak kelentong sb depa dah tau. kalo tak mmg dah bg alasan kt kampung je semedang.

linn said...

ohoo gelak yea zuer. bukan keje laa tp singgah opis jap. tp nak kuar tu nak kena salin baju laa, hapa laa. tu yg maleh tuh.

adibah said...

Noks...

Sabar... nanti mai KL kita lepak2 ye..

linn said...

laaa lepak2 je ke nok? takde makan? aku mengharap makan2 sampai pensan kihkihkih.

Anonymous said...

cian nyer... kena pegi kerja....ada lak supernatural peneman kau... seram lak ku rasa..tapi kalu gi kerja sorang2 hati2 tkt jadi cam memey..... kalau tidak sia-sia jer tuuuutttt...hhheee...

linn said...

norlitasda,
cissss ko kata aku mcm memey? kt opis pg ni ko pun tau kan takde norman hakim yg sesuai. so toksah laaa speku2.