Tuesday, December 2, 2008

akan ke kl

sebelum aku turun ke kl untuk hal yang ini, aku sebenarnye dah dpt memo utk ke kl dulu utk sedikit tugasan.

cewahhh tugasan sgt laa konon. ekceli ada course that i need to attend. course tu pun happen to be during my exam week.



mulanye aku dah apply 3 hari cuti utk exam, tp since kena pegi, aku dah cancel cuti dan pegi laa ke sana dulu kan.

haaaa....memo dah keluar lama dah. kalo tak gi tak tau laa hehe. ada sapa2 pegi course yg sama ngan aku? course kt legend kl date 16th Dec? kalo ada mesti tau kan course apa hiks.

hmm kena study bnyk sket before pegi ni.



4 comments:

adibah said...

Nok,

Nanti aku siapkan itinerary percutian ko ye nok..! Lets!

linn said...

16hb=percutian, 19hb=????

percutiannye haku nokk!!!

Ungku Nor said...

kursus?
hehehe..ingatkan kot la buleh deting.

linn said...

alaa kak. sampai kl, makan, tido, pegi kursus, balik jb dah. tulah kejenye masa tu kang.

tak sempat nak gi memana. pavillion tu haa dah komplen sb lama nau tak buat lawatan muhibbah kt sana :D.