Monday, December 1, 2008

headache!

balik2 umah td kepala aku sakit ya amat.

nak kata arini wat keje yg memerlukan bnyk pikir tak laa gak. tp aku rasa aku tau kot apa sebabnye.


aku minum nescafe ptg2 td. pesen aku plak kalo minum menda ni dia nyer coffee kalo tak itam likat tu tak sah. iskk..tak penah2 aku wat keje gile minum kopi ptg2 kan tp td tingin sgt, tu yg buat tu. sudahnye sendiri laa yg merana.

adoi sakitnye pala. ekceli bukan sakit pala, tp area2 dahi ni dok berdenyut2 mcm lagu dangdut dah. aku perlu take a nap kejap laa. mlm kang pas dah rehat sket pala baru aku bloghop dan bls msg yea. ni pun autopublish je ni.

hishhh...sendiri cari pasal btol...



6 comments:

adibah said...

Noks,

Caffien + sugar = headache! Gittew..!

Ungku Nor said...

akak kalo layan neskape, tak kisah la jam bape pun..

tetap cam orang mabuk todi.
dia punya pusing, sampai takleh bangun ngkaaauuuu!!

linn said...

adibah,
nok, abis kalo :

stabak = pagi, tghari, balik kelas, ptg2, mlm buta = tak penin

stabak + no sugar = no headache?

mrasa main formula2 plekk...

linn said...

ungkunor,
sampai cenggitu sekali ye kak. sya mmg cuma leh amik pg je kot.

adibah said...

Nok,

Stabak pagi, tengahari, balik kelas, ptg, malam bebuta.

Tukarkan stabak kepada y

1 y = RM15
5 y = RM15 x 5
= RM75 sehari<--- kaya nya ko noks!!!

*larikkkkkkkk

linn said...

wehh..

mana bleh tukar stabak ke y sb kalo y tu dah fixed, yg ni takde fixed2 lg ok, dia berubah2. perlunya ada x+1 ditambah disitu.

kalo ari2 aku y mmg kayyyyyyap la nokkkk!!!!