Wednesday, December 17, 2008

urusan di kl sentral

sampai kt puduraya (luar dia) tu aku terus menapak bergegas ke lrt station pasar seni.


ke sini sb nak pi kl sentral. ada urusan sikit kt sana.


sampai dah ptg2 time org balik keje ni mmg hazab sket laa keadaannye. ramai giler seh org kt sini. tp takde laa berebut2, masih menten jer. cuma ramai org jelah.


urusan aku kt kl sentral ialah urusan membeli tiket keretapi utk balik esoknye hehe. mcm laa urusan beso bebeno kan. rupanye nan adoo pun.


lepas dah dpt tiket aku beratur dptkan teksi utk ke umah adibah. hazab nye nak dpt teksi pepetang kan. owhhh aku menumpang tido dan menumpang mandi di villanye. merasa laa pegi kawasan umah org ado ado ni sampaikan driver teksi pun tak tau jln. benci betul aku ngan driver teksi tu. sib baik laa dah byr tambang dulu so ko pusing2 pun aku byr tambang yg sama jer.

aku sampai umah dibah dlm kol 7 petang.

gila lama tuh!


4 comments:

Ungku Nor said...

mesti driver teksi tu baru stat keje bawak teksi..ahakss

linn said...

nak kata baru stat tgk muka cam org kl je kak.wat2 bodo tak tau laa kan hehe.

adibah said...

noks, kawasan kejiranan mak nihh semua orang perlu bertransport sendiri kaedahnya.. Drebar tu saja nak bawak uols menikmati keindahan macet di kuala lumpur gittew!

linn said...

indah sgt laa macet kt kl kan. sejak dok pasir gudang ni mek dah lupa apa itu macet laa nok. camne tu? cantik ke? sedap tak? gitu!!!