Tuesday, December 9, 2008

aku lambat..

lalala....

arini dgn jayanye aku lambat masuk ofis. seperti biasa laa aku kalo cuti, balik kampung, pagi2 terus dari umah kt kampung.

selalu kuar kol 6.30, arini pun kuar kol 6.30 gak. sesuka hati je kan hehe.

sudahnye td smpai ofis kol 8.19. cissss 4 menit lambat mcm sia2 je kan. kalo aku tau td buat 40 menit. baru laa best sket dah alang2 lambat.

apa pun arini aku bekerja mcm biasa. tp ofis sgt lengang sb ramai yg bercuti dan kelik kampung ke pantai timo.

mlm kang aku hapdet cite2 semasa cuti yea.



* apsal takleh upload image ni haaa..

6 comments:

Ungku Nor said...

takleh nak aplod gambar?

haa..tu mesti sbb ramai yang berebut nak aplod gambar raye serentak dgn awak..ahakss

linn said...

elehh...org tak aplot gambo raya lg laa. cemana leh hang tah nye.

Zuer said...

nie citer lambat ker...citer tak leh nak load pic ni? heran pak cik !!!

linn said...

memula cite lambat, pastu cite takle uplot gambo laa pakcik weh.

eedany said...

kat ofis saya pagi ni dah ramai tawww...

sengal gak blogspot...masih beraya kot?

:)

linn said...

hahaha blogspot beraya? mkn kambing bnyk sgt kot kan.