Thursday, December 11, 2008

demam lagi

since semlm petang till arini aku tak update blog.

ni semua gara2 aku demam lagi sampaikan takleh nak fikir. nak wat entry ni pun punye laa lama (tp sempat lak nak update kan?? melampau!).


td pegi klinik bwk keta pun aku rasa tingtong dan slow gile. sib baik laa klinik tu dkt, so takde laa kenderaan bengang ngan aku.

demam aku sama ngan yg last month. last month doctor bg ubat aku lak belagak pandai takmo mkn ubat tu konon2 antibodi kuat. sekali semlm kena lagi. dan batuk2 lg worst sampai rasa sesak dada mcm org asthma tu. aku tau laa sb aku penah kna asthma dulu tp dia ilang ngan sendirinya.

ok lah aku nak rilek & makan ubat dulu dan kalo kepala dah tak tingtong aku akan update. blog korang pun aku tak jenguk lg ni.

nak dkt2 exam ni mcm2 laa penyakit dtg.

6 comments:

Zuer said...

ermmm...dah demam tu tak payah lah update blog !~!!! pi layan tidur ler !!

Ungku Nor said...

demam sebab seriau nak ngadap exam kot ;p

adibah said...

noks,

mek pun tak sehat gak..! rerajin makan ubat occay!

chronicles of angelzz said...

nyah makan ubat nanti melarat

Anonymous said...

cuaca tak menentu skrg ramai yg tak sihat..semoga cpt sembuh ;)

linn said...

zuer,
blogger tegar harus mengupdate walau sebaris ayat sekalipun taw! hehe.

ungkunor,
tulah kak salah satu sebabnye. harap2 tak berpanjangan dah lerr.

adibah,
yea nok. mek ikut nasihat puan loktor kali nih. takmo demam lg next month. rugi ooooo ;).

COA,
baik nok. mek patuh arahan doktor dah sekarang!!! hiks.

lilylotus,
tulah kan. nak2 musim org bnyk makan daging korban daging fresh nih. thanks lily :).