Tuesday, December 16, 2008

baru nak hapdet

aku tak hapdet blog seharian ni sb aku berada di kl attending course.

semlm walaupun gigih mengusung laptop (eh..aku naik public transport occay!) tp malas sungguh nak menaip dan membuat entry. cuma jwp lite2 je komen yg ada. blog org pun aku tak jenguk lg nih.


laa ni dok bersiaran lansung dari kedai kopi kt kl sentral. alaaa tgk gambar dah tau kt mana. kan ni pun gara2 skulmet aku kata carry marks dah kuar kt uni's website. wuhuuu...tak sabo nak tau. eh tp sebenarnye dah tau cuma mls nak kabarin disini.

aku naik tren mlm ni. tren kol 9.15 mlm dan sekarang baru kol 6.00 petang. harus kematu punggung nak tunggu mlm ni. kalo tgk wayang kt midvalley ni sempat gak kan?

nnt aku stori mory cite aku kt kl yea.

2 comments:

NouroulSuhaimi said...

ada di kl ko nok? syok ehh kalo buleh jumpa gitu... nebes aku nanti!
ko berjaya tak exam tuuu???

linn said...

alaa nok sekejapan banget laa ni dah kt jb dah. exam nye carry marks tu can do lah cuma final ni yg akan menentukan. serem ohhh.